גארי קגלמאכר: "היו לי רגעים נהדרים"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
גארי קגלמאכר: "היו לי רגעים נהדרים"
רביעי , 09/08/2017

גארי קגלמאכר: "היו לי רגעים נהדרים"

הבלם, גארי קגלמאכר, שעזב את הקבוצה בשבוע שעבר לאחר שחתם בקבוצת קורטריק הבלגית, מסכם את תקופתו במועדון לאחר עונה אחת. צילום: האתר הרשמי.

גארי קגלמאכר שעזב בשבוע שעבר את הקבוצה, לאחר שנשיא המועדון, יעקב שחר, נעתר לבקשתו והשחקן חתם בקבוצת קורטריק הבלגית, מסכם את תקופתו במועדון לאחר עונה אחת: "תודה רבה על הכל, אני מאוד מעריך את כל האנשים שעובדים במועדון. היו לי רגעים נהדרים, נהנתי מכל רגע ומכל משחק. להיות שחקן משמעותי הוא הדבר החשוב לי ביותר. רציתי להיות מנהיג וזה מה שלא יכולתי להיות בקבוצה, ולכן הרגשתי פחות טוב בגלל זה והחלטתי לעזוב. אולי אחזור בעתיד, אף פעם אי אפשר לדעת".       

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, התייחס לעזיבתו של הבלם: "גארי הוא מודל למחויבות שאפתנות ומקצוענות. גארי הוא לא מסוג השחקנים שמסוגלים לחיות בשלום עם עצמם ברגע שלא משחקים באופן קבוע, ולכן קיבל החלטה לעזוב ולהמשיך לתחנה הבאה. אני באופן אישי מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם הוא אדם מיוחד".

בנוסף, אמר מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "גארי הוא קודם אדם מדהים ושחקן נהדר. רצינו מאוד שיישאר אך לא יכולנו לסרב לבקשתו. אנחנו מודים לו על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה. תמיד יהיה לו בית חם איתנו פה בישראל".



"נהנתי מכל רגע ומכל משחק", קגלמאכר. צילום: האתר הרשמי.