בקרוב: האפליקציה של מכבי חיפה משתדרגת
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בקרוב: האפליקציה של מכבי חיפה משתדרגת
רביעי , 09/08/2017

בקרוב: האפליקציה של מכבי חיפה משתדרגת

בעוד כשלושה חודשים ישיק המועדון את האפליקציה הרשמית החדשה והמשודרגת. בתקופת הביניים, האפליקציה הנוכחית תקשר לאתר המותאם של המועדון. (גרפיקה: האתר הרשמי)

לאחרונה, הוחלט במועדון כי יש צורך לבצע שדרוג מקיף לאפליקציה הרשמית, במטרה להפוך אותה לנקודת ההשקה הראשונה בין האוהדים למועדון ולכלי העיקרי בו ישתמשו האוהדים לקבלת מידע ועדכונים אודות הקבוצה. כחלק מהשדרוג, הוסכם על שורה של פיתוחים שישפרו את חווית השימוש ויהפכו את האפליקציה לאטרקטיבית יותר, עם דגש על מעורבות רבה יותר של הקהל הירוק.

עד להשקת האפליקציה החדשה, האפליקציה הנוכחית של המועדון תפעל בגירסה "רזה", ולמעשה תציג את האתר המותאם של המועדון, בו ניתן לקבל את כל המידע העדכני על הקבוצה ומשחקי הקבוצה. 

המועדון מודע לתקלה הקיימת כרגע במכשירי אייפון, במסגרתה הנתונים המוצגים באפליקציה הרשמית אינם עדכניים, ועומל על מציאת פתרון בהקדם האפשרי. עד אז, אנו ממליצים לאוהדינו אשר משתמשים במכשיר אייפון להתעדכן דרך האתר הרשמי של המועדון בכתובת - https://mhaifafc.com , או לחלופין, לעקוב אחר הפרסומים בעמודים של המועדון ברשתות החברתיות, אליהם ניתן להגיע באמצעות לחיצה על האייקונים בחלק העליון והתחתון של האתר.


האפליקציה הנוכחית של המועדון. (גרפיקה: האתר הרשמי)


אתר האינטרנט המותאם של המועדון. (גרפיקה: האתר הרשמי)