"אם אבא היה פה הוא היה מתרגש ועושה סלפי"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"אם אבא היה פה הוא היה מתרגש ועושה סלפי"
שישי , 11/08/2017

"אם אבא היה פה הוא היה מתרגש ועושה סלפי"

אתמול, הגיעו בהפתעה שחקני הקבוצה, עומר דמארי, גילי ורמוט ונטע לביא לישוב אלעד, על מנת לבקר את משפחת סלומון, שאיבדה את הסבא יוסי, את הבן אלעד, ואת הבת חיה, בפיגוע בחלמיש. כששאלה מיכל את בנה אבינועם, איך אבא היה מגיב לביקור המפתיע הוא ענה: "הוא היה מתרגש מאוד ועושה סלפי". צילום: האתר הרשמי.

אתמול (חמישי), הגיעו בהפתעה שחקני הקבוצה, גילי ורמוט, עומר דמארי ונטע לביא, בליווי מנהל הקבוצה רפי אוסמו, מנהלת קשרי אוהדים, מיטל משה, ופסיכולוג הקבוצה רענן דגן, לישוב אלעד על מנת לבקר בהפתעה את משפחת סלומון, שאיבדה את הסבא יוסי, הבן אלעד, והבת חיה, זכרונם לברכה, בפיגוע הנורא בחלמיש. מאמן הקבוצה, גיא לוזון, הוא זה שיצר את הקשר בין המשפחה לקבוצה. המשפחה שמחה, התרגשה רבות, והרגישה חיבוק אוהב ומלטף מהקבוצה. כששאלה מיכל את בנה אבינועם, איך אבא היה מגיב לביקור המפתיע: הוא ענה: " הוא היה מתרגש ועושה סלפי".

במהלך הביקור נכח גם שמואל, אחיו של אלעד ז"ל. שמואל המחזיק במנוי שנתי למשחקי הקבוצה, חגג הולדת בן יום לפני הרצח, נהג ללכת יחד עם אחיו אלעד ז"ל למשחקי הבית של הקבוצה באצטדיון "סמי עופר".

שחקני הקבוצה הצטלמו עם בני המשפחה, והעניקו להם מזכרות רבות של הקבוצה ביניהם: חולצה, צעיף, כדור ומתנות רבות נוספות, בנוסף הוזמנה המשפחה להתארח במספר משחקי בית של הקבוצה באצטדיון "סמי עופר".  

מיטל משה, מנהלת קשרי האוהדים של המועדון אמרה לאתר הרשמי: "באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. זכינו להכיר משפחה מקסימה ומדהימה, הלואי בנסיבות אחרות. מבטיחים להמשיך ולשמור על קשר, ולסייע במה שרק נוכל״.




שחקני הקבוצה בבית משפחת סלומון. צילום: האתר הרשמי.



צילום: האתר הרשמי. 



שחקני הקבוצה יחד עם שמואל, אחיו של אלעד ז"ל. צילום: האתר הרשמי.




אבינועם עם החולצה הירוקה. צילום: האתר הרשמי.