גיא לוזון: "נמשיך בתהליך ההתקדמות"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
גיא לוזון: "נמשיך בתהליך ההתקדמות"
שני , 14/08/2017

גיא לוזון: "נמשיך בתהליך ההתקדמות"

מאמן הירוקים התראיין לאחר התיקו מול הפועל עכו. לוזון: "אנחנו קבוצה חדשה, המחויבות שלנו היא לעשות את המקסימום בכל משחק". צילם: האתר הרשמי (ראובן כהן).

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, התראיין לאחר התיקו מול הפועל עכו במסגרת המחזור החמישי של גביע הטוטו. קאיו (21), ורמוט (51), העניקו את היתרון הכפול לירוקים. אלקרינאוי (68), פג'סל (85), איזנו את התוצאה.  

ראשית נשאל המאמן על היכולת הפחות טובה בחצי השעה האחרונה והשיב: " ב- 
65 דקות היינו טובים, היו דברים יותר טובים מאשר בדרבי. כבשנו שערים ושיחקנו טוב. בגדול היו הרבה טובים וגם פחות, שאותם נשפר".

לאחר מכן נשאל לוזון על הסגל העונה ואמר: " אנחנו בונים סגל טוב, שום החתמה לא נעשתה תחת לחץ. ידענו מה אנחנו רוצים. עבדנו קשה במהלך כל הקיץ, כדי להביא את השחקנים שאנחנו רוצים".  

בהמשך התייחס המאמן לרכש החדש, רמי גרשון, שהוצג אתמול לראשונה ממש לפני שריקת הפתיחה: "רמי גרשון, הוא אדם אינטליגנט משכמו ומעלה. דמות שהיא מודל לחיקוי. הוא מגיע בשיא הכושר. למרות שהיה לו חוזה בגנט שמח ששכנענו אותו להגיע לכאן. הוא יוסיף לנו המון, הוא פיזי וחכם. יש לו את כל התכונות שבלם צריך,הוא החבילה השלמה".  

לאחר מכן התייחס לוזון לשילוב השחקנים הצעירים במחצית השנייה: "במחצית השנייה שיחקו הרבה צעירים, הם היו צריכים לקבל את הדקות האלה ולשחק על מנת לצבור ניסיון וביטחון". 

כשנשאל לגבי הצהרות לקראת פתיחת העונה השיב המאמן: "לצאת בהצהרות זה הדבר הכי פשוט בעולם, צריכים לעמוד מאחורי ההצהרות. אנחנו קבוצה חדשה, המחויבות שלנו היא לעשות את המקסימום בכל משחק. צריכים לשמור על צניעות. המטרה היא לנצח את המחזור הראשון. בסוף נראה כמה ניצחונות יש לנו. המנויים יגיעו אם נמשיך להיות ביחד ונראה מחויבות. נמשיך הלאה בתהליך ההתקדמות".

לסיום התייחס לוזון לשחקן הרכש החדש, קאיו אלבס, שהבקיע אתמול את שער הבכורה שלו במדים הירוקים: "אנחנו עובדים איתו על שיפור הקצב, הוא עדיין לא קרוב לפוטנציאל שלו. נהיה סבלניים איתו ולא נשפוט אותו אחרי תקופה קצרה".



נמשיך בתהליך ההתקדמות, לוזון. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).