בלעדי למכבי חיפה TV: ראיון אישי עם גיא לוזון
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בלעדי למכבי חיפה TV: ראיון אישי עם גיא לוזון
שני , 14/08/2017

בלעדי למכבי חיפה TV: ראיון אישי עם גיא לוזון

במהלך יום הצילומים השנתי של הקבוצה, פגש צוות מכבי חיפה TV את גיא לוזון, מאמן הקבוצה, לראיון אחד על אחד לקראת פתיחת העונה. צילום: האתר הרשמי.

לקראת פתיחת העונה, פגש צוות מכבי חיפה TV את גיא לוזון ,לראיון אחד על אחד. 

 תחילה ספר לנו קצת על עצמך?
 
"אני גיא לוזון, מאמן הקבוצה, בן 42, נשוי, יש לי שני ילדים, אוהב את המשחק".
 
איזה קבוצה אתה אוהב חוץ ממכבי חיפה?
 
"אני מתחבר לכמה סגנונות, אני אוהב את משחק הלחץ של קלופ בליברפול, הם מאוד אגרסיביים עם מלא תשוקה למשחק. אני מאוד אוהב את הרעיונות ההתקפיים של גווארדיולה, במנצ'סטר סיטי, וגם בברצלונה, הוא בהחלט מקדים את זמנו. את פרגוסון אנ מעריץ על העקביות, ועל הכוח לבוא עם אותה תשוקה אחרי עשרות שנים באותו מועדון. הוא תמיד רעב להצליח, זה לא דבר שמובן מאליו".
 

יש לך תחביבים?

"אני אוהב לקרוא במיוחד ספרי אוטוביוגרפיה, בעיקר ספרים של מנהיגים שהשפיעו ושינו דברים. מכל אחד יש מה ללמוד, במיוחד ממנהיגים כאלה גדולים. אני אוהב סרטי מתח ודרמה, במיוחד סיפורים אמיתיים שיש איזשהו מסר".
 
מה הציפיות שלך מהעונה הקרובה?
 
"אני אופטימי מטבעי, הציפיות שלי הן תמיד לנצח ולהביא הישגים. זה לא השלב לתת כרגע משימות ארוכות טווח. המשימה הקרובה היא תמיד לנצח את המשחק הבא".
 
סכם את ההכנות לעונה?

"הכנות אינטנסיביות, מבחינה גופנית וטקטית וכן גיבוש הקבוצה. בסך הכל צירפנו הרבה מאוד שחקנים ישראלים וזרים, והמטרה הראשונית היא קודם כל להפוך אותם לקבוצה וליחידה אחת. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".
 
האם צפויים עוד שינויים בסגל?

"אני מעריך ויודע שהסגל שלנו עדיין לא מושלם. אנחנו נחזק אותו בעוד 2-3 שחקנים, שישלימו את הפאזל במלואו".
 
איך ההרגשה לעמוד על הקווים מול אצטדיון מלא?

"זאת לא הרגשה שזרה לי, חוויתי אותה במיוחד בבלגיה. אני חושב שזה מרגש והתמיכה של הקהל בקבוצה זה לא דבר ששכיח במדינת ישראל. אנחנו מעריכים מאוד את המקום שאנחנו נמצאים בו. אנחנו ברי מזל שאנחנו נמצאים במועדון כזה עם קהל כזה, ותפקידנו עכשיו הוא רק לספק תוצאות".
 
לסיום מה אתה רוצה להגיד לקהל?
 
"תמשיכו לרגש ולעודד, לתמוך, לאהוב, ואנחנו נשתדל להחזיר לכם במגרש".