סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 10/09/2017

סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער

יופי של שבת במחלקת הנוער. מאה אחוזי הצלחה לקבוצת הנוער שגברה על הפועל אשקלון 0:3, לקבוצת נערים א' ולשתי קבוצות נערים ב'. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

בשעה שקבוצת נערים א' מכבי "יואל" חיפה נחה מפעילות חזרה לפעילות אחותה הקטנה מכבי "שמעון" חיפה משלוחת נהלל. חזרה בגדול עם מאמן חדש, גולן פרל שהוליך את חניכיו לניצחון ביתי מוחץ על הפועל חדרה 0:4. למי שהספיק לשכוח, נזכיר ש"שמעון" זכתה לפני ארבעה חודשים באליפות הליגה הארצית ולא עלתה כי למועדון הירוק כבר ישנה נציגה בליגת העל. אז התחילו סבב חדש וכדי לשמור על ה"פירמה" מיהר באסל מרגיה להבקיע בדקה הרביעית, חברו נבו חן הכפיל עד למחצית (33) ואליהם הצטרפו גם דניאל צבטקוב (44) ותומר לבנון בתוספת הזמן.

ניצחון שני סוחף לקבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף" אותה מאמן אברהם אבוקרט. זאת השבת השנייה, ולא היו יותר, שחניכיו מסתערים על היריבה ודורסים אותה. לפני שבוע 0:6 והפעם 0:5 "בלבד" במשחק חוץ מול הפועל פתח תקווה. אבוקרט נאלץ לשתף גם במשחק זה את אליאב זלקינד מנערים ג' מאחר ושוערו הקבוע מרצה עונש הרחקה מסיום העונה החולפת. זה לא הפריע לשלושת מבקיעי השבוע שעבר לחזור ולהיות אלה ששוב יפגשו את רשת היריבה. הפעם פתח נבו שדו (21) מבישול של לירוי גבאי שלא הסתפק בעמדת השף וכבש בעצמו (30) מהכנה של סתיו נחמני. גם האחרון לא נשאר על תקן הסו-שף והבקיע את השלישי מיד בפתיחת המחצית השנייה (45) כאשר ירין כהן מגיש לו להבקעה. כהן לא התעייף, חלפו שתי דקות והצמד מהשער השלישי שחזר להפליא את השער הבא באותה מתכונת. ירין מכין, סתיו משכין. את מסכת השערים חתמו בן פרנקו ש"בישל" ללירוי גבאי שהבקיע את שערו החמישי בשני מחזורי הפתיחה. לנחמני ארבעה ולשדו צמד. הקבוצה כבר מדורגת ראשונה כאשר חמש קבוצות נוספות צברו את מלוא הנקודות.

האם מתפתח לנו רומן שני ברציפות בין מכבי "יהויכים" חיפה למכבי נתניה ? שתי הקבוצות נאבקו כמעט עד סיום הליגה במאי האחרון בליגת השרון לנערים ג', נתניה זכתה לבסוף בתואר בפער בן שש נקודות והנה, כשהשחקנים התבגרו ומשחקים בנערים ב', הן כבר צמודות בצמרת ולכל אחת שש נקודות. קבוצתה של ענבל נמני-קנפו עמלה קשות כדי לנצח בביתה את הפועל נצרת עילית 0:1 משער מוקדם של מוחמד רביע. התוצאה מקפחת את שחקני חיפה/נהלל מאחר והאורחים הגיעו במטרה אחת ברורה, להתבצר ולנסות להפתיע. מלבד טנקים ותותחים שנעדרו מהמערכה, הצליחה הגנת האורחים לשמור על שער נקי לאורך 70 דקות. כאמור, שערו של רביע קלקל להם את התוכנית המקורית. 


 פתחו את העונה ברגל ימין, קבוצת הנוער מכבי "שמואל" חיפה. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).


צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).