גיא לוזון: "הניצחון הזה היה מאוד חשוב לנו"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
גיא לוזון: "הניצחון הזה היה מאוד חשוב לנו"
שבת , 16/09/2017

גיא לוזון: "הניצחון הזה היה מאוד חשוב לנו"

מאמן הירוקים היה מרוצה לאחר הניצחון על רעננה. "הניצחון הזה היה מאוד חשוב לנו. כבשנו ארבעה שערים, יכולנו לכבוש יותר. היו רגעים של כדורגל טוב. צילום: האתר הרשמי.

מאמן הקבוצה, גיא לוזון התראיין לאחר הניצחון 2:4 על הפועל רעננה. בן הרוש (26), סלליך (34), קוסטדינוב (48) ורוקאביצה (73) העניקו את הניצחון לירוקים. שלומי אזולאי בישל את ארבעת השערים. פושה (86) ואבוחצירה (90) צימקו את התוצאה.

ראשית התייחס לוזון לניצחון: "באנו אגרסיביים ונחושים. ידענו שנצטרך לשחק אגרסיבי מולם. הניצחון הזה היה מאוד חשוב לנו. כבשנו ארבעה שערים, יכולנו לכבוש יותר. היו רגעים של כדורגל טוב. אני מסתכל על הדברים החיוביים והטובים מהניצחון". 
 
לאחר מכן, התייחס המאמן לשלומי אזולאי שבישל את ארבעת השערים במשחק: "ידענו שהתכונה העיקרית שלו היא יכולת המסירה שלו. אני שמח מאוד שהוא הביא את היכולות שלו לידי ביטוי. אסור לשכוח שבלי התנועות של חבריו לקבוצה יכולת המסירה לא הייתה באה לידי ביטוי". 

בהמשך התייחס לוזון לשחקנים שלא שותפו במשחק: "לצערי אני לא יכול לשתף את כולם. כולם שחקנים מצוינים ויתרמו את חלקם בשלב כזה או אחר. כל מי שהיה בהרכב הוא בכיר".

לסיום, התייחס המאמן להרכב בשבוע הבא נגד מכבי ת"א: "אני לא יכול להתחייב מה יהיה שבוע הבא וזה גם לא נכון שאני אגיד מה ההרכב שיהיה במשחק הבא".


"הניצחון הזה היה מאוד חשוב לנו", לוזון. צילום: האתר הרשמי.