ברוך השב הביתה!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך השב הביתה!
רביעי , 27/09/2017

ברוך השב הביתה!

מאור בוזגלו חתם במועדון לשלוש עונות. "אני חוזר הביתה אל המקום הטבעי שלי. כיף גדול להיות חלק ממועדון כזה". גרפיקה: האתר הרשמי.


בוזגלו (1.76), בן ה- 29 ששיחק במחלקת הנוער של המועדון עלה לבוגרים בעונת 2005/6 ובאותה עונה זכה עם המועדון באליפות.  
 
בתחילת עונת 2011/12 חתם בוזגלו בקבוצה הבלגית סטנדרד ליאז' למשך שנתיים, בהן רשם 25 הופעות והבקיע שער אחד.
 
בתחילת עונת 2013/14 חזר בוזגלו לישראל וחתם בהפועל ב"ש. בעונתו הראשונה בקבוצה סיים כמלך הבישולים של הליגה עם 14 בישולים. עונה לאחר מכן סיים הקשר עם 13 שערי ליגה ו-13 בישולים אשר זיכו אותו בתואר מלך הבישולים של ליגת העל בפעם השנייה ברציפות.

בעונת 2015/16 סיים בוזגלו עם שישה שערים ושבעה בישולים, בסיום אותה עונה הוביל בוזגלו את הקבוצה לזכייה באליפות. 
 
במסגרת האירופית, במשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית כבש בוזגלו שער בניצחון החוץ 0:2 על אינטר מילאנו ובמשחק האחרון כבש את השער שהעלה את הקבוצה לשלב 32 האחרונות בתיקו 1:1 מול סאות'המפטון. בסיום עונה זו סיים הקשר עם שבעה שערים והוסיף שישה בישולים שסייעו לקבוצה לזכות באליפות שנייה ברציפות.
סך הכל רשם הקשר במדי הפועל באר שבע 140 הופעות בהן כבש 40 שערים.

במסגרת הבינלאומית, בוזגלו הוא שיאן ההופעות ומלך השערים של נבחרת הנוער בכל הזמנים עם 35 הופעות ו-21 שערים. בנבחרת הצעירה רשם הקשר 16 הופעות וכבש 9 שערים. במדי הנבחרת הבוגרת רשם בוזגלו 23 הופעות וכבש שער אחד.

את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת ערך ב-17 בנובמבר 2007 כשהוא בן 19 בלבד, בניצחון 1:2 על נבחרת רוסיה במסגרת מוקדמות יורו 2008.

מאור בוזגלו אמר לאחר החתימה: "אני חוזר הביתה אל המקום הטבעי שלי. כיף גדול להיות חלק ממועדון כזה. קבלתי ערכים וחונכתי במכבי. האתגר הוא גדול ואני מצפה כבר להיות על הדשא". 

אסף בן דב, מנכ"ל המועדון הוסיף: "מועדון כדורגל מכבי חיפה גאה בהצלחה בהחתמתו של מאור בוזגלו ל- 3 עונות הקרובות. אנחנו רואים בהחתמה של מאור החתמה אסטרטגית, מעבר לזה שזו חזרה הביתה. מאור הוא מהשחקנים המובילים בכדורגל הישראלי. מכבי חיפה תמיד תשאף להביא שחקנים מובילים שיובילו את המועדון להישגים. גיליתי לא רק בן אדם יוצא דופן אלא גם מנהיג שאכפת לו ממה שקורה על הדשא ומחוצה לו". 

גיא לוזון, מאמן הקבוצה התייחס להחתמה: "אני שמח שמאור מצטרף אלינו. יש לנו הכרות רבת שנים. אין לי ספק שמאור יהיה מאוד משמעותי בקבוצה בשנים הקרובות". 
  


צילום: האתר הרשמי.



צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).


מאור בוזגלו עם אסף בן דב, מנכ"ל המועדון. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).


צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).


 מאור בוזגלו עם גיא לוזון, מאמן הקבוצה. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).