"להחזיר את האווירה של האלופות לסמי עופר"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"להחזיר את האווירה של האלופות לסמי עופר"
חמישי , 12/10/2017

"להחזיר את האווירה של האלופות לסמי עופר"

גיא דהן, שכבש את שער החוץ בבלגרד, מתכונן למשחק הגומלין בסמי עופר (רביעי, 18:00) ומחכה לאווירה של משחק מול אלפי אוהדים ירוקים. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

בקבוצת הנוער מרוכזים ומתכווננים למשחק החוץ מול בית"ר ירושלים בשבת, אך במקביל ישנה דריכות במועדון לקראת פתיחת העונה בליגת האלופות ביום רביעי הבא. ליגת האלופות לנוער חוזרת לסמי עופר, עם משחק הגומלין הגורלי מול פ.ק ברודארץ. 
אחרי ההצלחה הגדולה בעונה שעברה (פלייאוף שמינית גמר ליגת האלופות), קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "שמואל" חיפה, תארח את הקבוצה הסרבית, למשחק הגומלין, אחרי שהמפגש הראשון בבלגרד הסתיים בתוצאה 1:1. את שער החוץ היקר, כבש גיא דהן. "היה משחק קשה. פתחנו את המשחק חזק מאוד וכבשנו", אומר דהן. "כל הקבוצה עבדה מאוד קשה ואני יודע שנביא את זה לפה ואפילו יותר. כל שחקני הקבוצה מאוד מתרגשים. זו חוויה אדירה לשחק בסמי עופר, הקהל, האווירה והתחושה הכללית שסמי עופר מביא איתו. אנחנו מקווים שנבוא מרוכזים וחדים ובעזרת השם נצליח לעבור לשלב הבא".
 
איזו יריבה אנחנו עומדים לראות בסמי עופר? 
 
"ברודראץ קבוצה מאוד חזקה ומאוד פיזית. היה משחק קשה, פתחנו את המשחק חזק מאוד וכבשנו, אחרי הגול התחלנו קצת לחזור אחורה בכדי לשמור על התוצאה. כל הקבוצה עבדה מאוד קשה ואני חושב שגם נביא את זה לפה ואפילו יותר". 
 
אתה מרוצה מהתוצאה במשחק הראשון? 
 
"כמובן שהיה יכול להיות יותר טוב אם היינו מצליחים לשמור על התוצאה עד סוף המשחק. קיבלנו גול בדקה ה-90 אבל אני מאמין שנחפה על זה בארץ". 
 
בשנה שעברה עשיתם הישג פנטסטי בליגת האלופות. מה הן הציפיות השנה? 
 
"הציפיות כרגע הן קודם כל לעבור את המשחק הקרוב. נעבור את השלב הזה ואז אני חושב שאנחנו יכולים השנה להגיע אפילו יותר רחוק מבשנה שעברה". 
בטח היית רוצה לשחזר את ההרגשה משנה שעברה, כשביציעי סמי עופר יש 11 אלף צופים.
"זו חוויה שאי אפשר לתאר במילים. רק כשאתה על המגרש אתה יכול לעכל את זה, זה מרגיש כמו פיצוץ ברגע שאתה עולה למגרש. פשוט מטורף מה שהיה שם. זאת חוויה שאני לא אשכח כל חיי ואני מקווה שגם השנה תהיה את אותה אווירה עם אותו קהל". 
 
פתחתם את העונה עם ניצחון אחד מתוך שלוש, נראה שהעונה קשה יותר מאשר בעונה שעברה. 
 
"כל משחק הוא קשה, לכל משחק אנחנו צריך לבוא ולתת את ה-100 אחוז שלנו, אי אפשר לזלזל בשום יריבה בין אם זה קבוצת תחתית או קבוצה שהיא כביכול יותר טובה. לכל משחק נבוא מרוכזים וחדים ונשתדל שלא לחזור על הטעויות שעשינו במשחקים הקודמים. אני חושב שבסופו של דבר נעשה השנה תוצאות טובות". 
 
אתה אחד מהבודדים שנשארו מהשנה שעברה, איך אתה נותן מהניסיון שלך  באירופה לשחקנים החדשים? 
 
"אני מחלק להם כל הזמן מחמאות, מדרבן אותם בכל אימון ובכל משחק, משתדל לעזור להם כמה שאפשר וכמובן שהם גם עוזרים לי. אין אצלנו מעמדות בקבוצה, מי שהיה פה בשנה שעברה הוא לא יותר בכיר, כל אחד עוזר לשני וכולנו ביחד". 


מכירת הכרטיסים למשחק נמצאת בעיצומה, לרכישת כרטיסים, לחצו על הכפתור התחתון: