אלון חרזי שב הביתה!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אלון חרזי שב הביתה!
רביעי , 18/10/2017

אלון חרזי שב הביתה!

הקפטן לשעבר מונה לתפקיד המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה במועדון. בן דב: "שמח שעוד שחקן עבר מצטרף אלינו". חרזי: ״שמח לשוב הביתה, כדי לעזור ולתרום מניסיוני לשחקנים הצעירים" צילום: אתר מכבי חיפה

אלון חרזי (46) שב למכבי חיפה, ותחום אחריותו יהיה פיתוח השחקנים הצעירים במחלקות הנוער.
מגן העבר הינו שיאן ההופעות בליגה בכל הזמנים של מכבי חיפה, ובסך הכל רשם 721  הופעות במדים הירוקים. בנוסף להיותו קפטן, לאלון חרזי ישנם 15 תארים שונים במדים הירוקים, בהם שמונה אליפויות ושלושה גביעי מדינה. הוא גם היה שותף לשני הקמפיינים של הקבוצה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונות 2002/03 ו- 2009/10.

בפתיחתה של עונת 2009/10, סיכם חרזי עם נשיא המועדון, יעקב שחר, על סיום דרכו כשחקן בקבוצה לאחר סיום משחקיה בליגת האלופות. ב-8/12/09 נכנס חרזי כמחליף במחצית השנייה נגד בורדו בשלב הבתים של ליגת האלופות. לאחר אותו משחק, חרזי פרש סופית ממשחק פעיל ומונה לסקאוט במועדון.

כעת, כאמור, חוזר הקפטן המיתולוגי אל המועדון הירוק בתפקיד המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה, במקביל לתפקידו כעוזר מאמן נבחרת ישראל הצעירה.

מנכ״ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי לאחר המינוי: ״אין לי ספק כי האישיות הטובה שלו והניסיון יסייעו בטיפוח השחקנים הבאים של מכבי חיפה. אני שמח שעוד שחקן עבר מצטרף אלינו".

אלון חרזי: ״שמח לשוב הביתה. למועדון שמסמל אותי יותר מכל, לעזור ולתרום מניסיוני לשחקנים הצעירים".
 

אלון חרזי במדים הירוקים. צילום: אתר מכבי חיפה.