מכבי חיפה משיקה את קבוצת ה-eSports של המועדון
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי חיפה משיקה את קבוצת ה-eSports של המועדון
מאת: דניאל סלע , |  שלישי , 07/11/2017

מכבי חיפה משיקה את קבוצת ה-eSports של המועדון

המועדון הירוק מתחיל את הפעילות בזירה הוירטואלית באופן רשמי ומחתים את שחקן ה - FIFA הראשון של המועדון, אור יצחק. (גרפיקה: האתר הרשמי)

עכשיו זה רשמי: מועדון הכדורגל מכבי חיפה משיק היום את קבוצת ה - eSports של המועדון. כזכור, במהלך פגרת הקיץ החל המועדון את דרכו בעולם הוירטואלי, כאשר קיים טורניר ייחודי לאיתור שחקני FIFA מקצוענים. במהלך הטורניר התמודדו 8 שחקני FIFA מקצוענים מול 8 שחקני מכבי חיפה בשיטת טורניר, כאשר לגמר הגיעו שני מתמודדים ראויים בהחלט, אלשי שמואל ואור יצחק, שני שמות מוכרים בקהילת ה - FIFA הישראלית. אור יצחק, שהפגין קור רוח ומקצוענות יוצאת דופן, אף על פי שלא היה הראשון לעלות על הלוח התוצאות, סיים את המשחק שהגיע להארכה כאשר ידו על העליונה והוכתר לאלוף טורניר ה - eSports הראשון של המועדון הירוק.  

לצפייה במשחק הגמר המלא - לחצו כאן


אור יצחק (עם הגביע) ושאר המתמודדים בטורניר. (צילום: האתר הרשמי)

הפרס שהובטח לזוכה בטורניר היה חוזה מקצועני בן שנה, אשר במהלכו יזכה השחקן לליווי מצד הקבוצה.

מטרת הפעילות היא התבססות בשוק ה - eSports הישראלי, מתוך הבנה שמדובר בשוק מתפתח עם קהל צופים אשר הולך וגדל משנה לשנה, כאשר במקביל גוברים הקולות הקוראים להגדרת הענף כענף אולימפי ולא מן הנמנע שהדבר יקרה עד אולימפיאדה 2024.

כזכור, המועדון הירוק נכנס לעולם הגיימינג בעקבות צעדים דומים שביצעו מועדונים בינלאומיים גדולים כדוגמת: פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי, איאקס, רומא ועוד, אשר החתימו בשנה החולפת שחקני FIFA מקצוענים על מנת שייצגו אותם בתחרויות רשמיות.

יריית הפתיחה של הפרוייקט התרחשה בתחילת השבוע, כאשר הזוכה בטורניר אור יצחק, הגיע למשרדי המועדון וחתם על חוזה לשנה, עם אופציה לשנה נוספת.


מנכ"ל המועדון, אסף בן דב מעניק לאור את החולצה של קבוצת ה - eSports (צילום: האתר הרשמי)

אור, רק בן 18, כבר הספיק לגרוף מספר רב של תארים בטורנירים גדולים, ונחשב בין הכשרונות הגדולים בישראל. בראיון קצר שערכנו עימו במועד החתימה, שאלנו אותו איך זה מרגיש להיות שחקן ה - FIFA הירוק הראשון: "מרגש אותי מאוד להצטרף למועדון מכבי חיפה. אני שמח שהרמתם את הכפפה והחלטתם לקדם את הנושא בארץ ואני מאוד שמח לקחת בזה חלק פעיל. אני כבר סקרן לראות איך זה יתפתח ומחכה לכך בקוצר רוח".


"מחכה לכך בקוצר רוח". אור יצחק (צילום: האתר הרשמי)

פעילות קבוצת ה - eSports תתרחש באופן בלתי תלוי לקבוצת הכדורגל של המועדון, כאשר את כל העדכונים, התכנים וקישורים לצפייה במשחקים תוכלו למצוא בעמודי קבוצת ה - eSports של המועדון: