זרקור: מכבי חיפה "גולדשנפלד"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
זרקור: מכבי חיפה "גולדשנפלד"
שני , 13/11/2017

זרקור: מכבי חיפה "גולדשנפלד"

פגרת השזרוע היא זמן טוב להאיר על קבוצות מחלקת הנוער של המועדון. והפעם קבוצת נערים ב', אשר מוליכה את טבלת הליגה. צילומים: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

קבוצת נערים ב', מכבי חיפה "גולדשנפלד", תחת הדרכתו של המאמן, אברהם אבוקרט, פתחה את העונה בצורה מצוינת. היא ממוקמת בראשות הטבלה, עם 19 נקודות לאחר שמונה משחקים. מכבי רשמה שישה ניצחונות (ארבעה ניצחונות רצופים) תיקו והפסד. את משחקה הטוב ביותר העונה השיגה הקבוצה כבר במחזור הפתיחה, כאשר ניצחה את מועדון ספורט באר שבע 0:6 (שלושער של לירוי גבאי, צמד של סתיו נחמני ושער של יחזקאל נבו שדו).   
 
עד עתה הבקיעה הקבוצה 27 שערים (ממוצע של שלושה שערים למשחק), כשמי שעומד בראש טבלת הכובשים הוא לירוי גבאי, שהצטרף לקבוצה העונה ממכבי נתניה עם תשעה שערים. מיד אחריו ניצב סתיו נחמני, שעבר העונה ממכבי תל אביב עם שבעה שערים. בנוסף, הצטרפו העונה לקבוצה נבו שאדו מהפועל נצרת עילית ורני בכר מעמק הירדן.
 
על סגל הקבוצה נמנים שישה שחקני נבחרת: בן פרנקו, אדר אזרואל, לירוי גבאי, סתיו נחמני, סוף פודגוראנו ואריאל ברדוגו. 
 
אברהם אבוקרט, מאמן הקבוצה, אמר לאתר הרשמי: "שיפרנו את הקבוצה משנה שעברה. זאת קבוצה שזכתה בשנה שעברה בגביע המדינה. אנחנו קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי ומבקיעה הרבה שערים. המטרה העיקרית היא לקדם את השחקנים. את השחקנים הטובים אנחנו דוחפים קדימה, כדי שיהיו בשלים פיזית וגופנית לקבוצת הנוער. אנחנו רוצים שכמה שיותר שחקנים ישחקו בנבחרת ויגיעו לקבוצות בוגרות". 
 
בנוסף לאבוקרט, מונה הצוות המקצועי את עוזר המאמן, מתן אלמליח, ומאמן הכושר, עופר אקשטיין.
 

"אנחנו קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי ומבקיעה הרבה שערים", אברהם אבוקרט.