"אנחנו מכבי חיפה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"אנחנו מכבי חיפה"
חמישי , 23/11/2017

"אנחנו מכבי חיפה"

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי נתניה. רועי קהת: "אנחנו באים לנצח את המשחק". צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).

גיא לוזון, מאמן הקבוצה, והקשר, רועי קהת, התראיינו היום במסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה בשבת מול מכבי נתניה (20:30). 

תחילה, התייחס המאמן להכנות לקראת המשחק מול נתניה, לאחר חזרה מפגרה בת שלושה שבועות: "יש לנו כמה שחקנים פצועים ביניהם: אופיר מזרחי, ארנסט מאבוקה, שלומי אזולאי ונטע לביא, כל השאר בריאים ומוכנים למשחק". 

על המשחק מול נתניה, אמר לוזון: "אין משחק שהוא לא חשוב. בכל משחק אנחנו שואפים לקחת את מלוא הנקודות. אין חשיבות שונה בין המשחקים. נתניה נמצאת בצמרת בחסד, היא מהקבוצות הטובות בליגה. חשוב לזכור שאנחנו מכבי חיפה, ולא עוד קבוצה בליגה. אנחנו רוצים לנצח את המשחק השני ברציפות".

בהמשך, הוסיף המאמן: "הייתה קלישאה שקשה לנו מול קבוצות שמצופפות, הוכחנו שאנחנו יודעים לשחק מול קבוצות כאלה וגם מול קבוצות שתוקפות כמו באר שבע. השלב הבא הוא לשמור על יציבות בתוך המשחק. אנחנו צריכים לשמור על יציבות בתוצאות וברמת המשחק". 

לאחר מכן, סיפר לוזון על העבודה יחד עם המנהל הטכני החדש, מו אלאך: "אני נהנה מהעבודה איתו. יש לו את היכולות להשפיע על המועדון לאורך זמן. לכל אחד יש את התפקיד שלו. מו לא מתיימר להיות מאמן. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא". 

רועי קהת, קשר הקבוצה, התייחס אף הוא למשחק מול נתניה: "אנחנו מכבי חיפה. נתניה היא מכשול מאוד קשה, אבל ידענו לעבור מכשולים כאלה. באים לנצח את המשחק. אנחנו לא נופלים מהם ויודעים מה עלינו לעשות כדי לצאת עם ידנו על העליונה". 

בהמשך, התייחס קהת לעזיבתו של קפטן הקבוצה, דקל קינן, שעובר לשחק בארה"ב: "אני מאוד אוהב את דקל. הוא דמות למופת, למדתי ממנו המון. אני בטוח שבשבילו זאת תהיה חוויה. אני מאחל לו המון הצלחה".

לאחר מכן, הוסף הקשר ואמר: "השאיפות תמיד להיות בצמרת. אנחנו צריכים לעבור מטרה מטרה ורק לקראת הסוף נדע מה השאיפות. יש לנו חדר הלבשה מאוד חזק ואנחנו יודעים מה אנחנו שווים. יש לנו סגל שחקנים מצוין. ככל שנתחבר, נמצה יותר את הפוטנציאל שלנו. אני מרגיש יותר טוב במשחקים האחרונים. המפתח הוא המשכיות". 



"בכל משחק אנחנו שואפים לקחת את מלוא הנקודות", גיא לוזון. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).