שערוריית שיפוט בפתיחת המשחקים בויארג'יו: הנוער הפסיד 3:1
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שערוריית שיפוט בפתיחת המשחקים בויארג'יו: הנוער הפסיד 3:1
מאת: יצחק הברמן , |  שני , 01/02/2010

שערוריית שיפוט בפתיחת המשחקים בויארג'יו: הנוער הפסיד 3:1

האתר הרשמי של מכבי חיפה. באתר חדשות ועידכונים, מידע על מחלקות הנוער, מועדון האוהדים ורכישת כרטיסים.




"אל תצעקו עלי, אני עוזר לכם"- משפט שאמר באיטלקית שופט המשחק האיטלקי בין מכבי חיפה לטורינו בפתיחת הטורניר בויארג'יו, עמד במוקד המשחק בו טורינו ניצחה את האלופה הישראלית ומוליכת הטבלה 1:3.

את המשפט, אחרי ששרק לעבירה לזכות חיפה, קלט ד"ר אברהם ברבר, רופא המשלחת החיפנית שהיפנה את תשומת ליבו של מנהל מחלקת הנוער יניב כהן שהמתין לשריקה למחצית כדי להיכנס לחדרו של השופט ולדאוג להעביר לו את המסר שהמשפט שאמר נקלט היטב על ידי הד"ר שהוא דובר איטלקית רהוטה.



השופט התנצל בפני כהן אך אם במחצית הראשונה חיפה הרגישה את נחת משרוקיתו, בשנייה כבר נאלצה להשלים עם רוע הגזירה, לספוג הפסד ראשון ולסיים את המשחק בתשעה שחקנים.

כבר אחרי עשר דקות מהפתיחה נרשמו לחובת שחקני חיפה שני כרטיסים צהובים, אחד מהם הזוי לטואטחה, וכ"לפתן" שרק השופט לפנדל (10) שגרם לחיוכים אפילו אצל האיטלקים. שחקן שלהם קפץ באוויר, איש לא נגע בו. רם שטראוס נכנע ובדקה ה- 30 השופט הנחית מהלומה נוספת על חיפה שעה שהרחיק את הקשר אור בן- חמו.

יתרונה של חיפה במגרש לא בא לכלל ביטוי, האיטלקים עלו ליתרון 0:2 וחסיב אבו-רוקון, הנמצא בכושר הבקעה מעולה צימק ל- 1:2 אחרי שסלליך עשה סלאלום איטלקי, שלח לעומק וחסיב ניצב בין שניים תוך תנועה מצוינת וכבש.



התעללות השופט בחיפנים נמשכה בדקה ה-65 שעה שהרחיק את סינטאיהו סלליך, מהשחקנים השקטים של חיפה ובתשעה שחקנים, כאשר גם הבלם סארי פאלח נפגע בעינו עקב מרפק שספג ללא תגובת השופט, לחיפה לא היה סיכוי לנצח. היא ספגה שער שלישי.

בסיום המשחק השערורייתי הוחלט במשלחת החיפנית להגיש תלונה רשמית נגד שופט המשחק האיטלקי, כולל ההערה שהשמיע בפני שחקני טורינו.

ביום רביעי חיפה תשחק מול הקבוצה האמריקנית "ניו-יורק".

הרכב חיפה: רם שטראוס, גבריאל גרינר, סארי פאלח, זיו אוסון, טאלב טואטחה, ישראל זגורי (חנא נסאר), מוחמד דרוויש (גיא ליפקה), ערן רוזנבאום, אור בן- חמו, סינטאיהו סלליך, חסיב אבו-רוקון (הייתם חלבי).

הספיק לשחק חצי שעה עד שראה אדום". צילום: ג'ו הירש"
אליפות אולי. עונה ללא הפסד- בטוח שלא. המאמן מרדכי מוטרד. צילום: ג'ו הירש