"אני משוכנע שנהיה טובים יותר"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"אני משוכנע שנהיה טובים יותר"
שבת , 30/12/2017

"אני משוכנע שנהיה טובים יותר"

עוזר המאמן, רוב מאס, התראיין במסיבת עיתונאים לאחר ההפסד להפועל עכו. "בזמן שאני נמצא במועדון ראיתי גישה חיובית מהשחקנים". צילום: אתר מכבי חיפה.

רוב מאס, עוזר המאמן, התראיין במסיבת עיתונאים לאחר ההפסד 1:0 להפעול עכו. אז'ובל (31) העניק את הניצחון לאורחים.

ראשית, התייחס עוזר המאמן למשחק: "אני לא מרוצה מהמחצית הראשונה שלנו, לא היינו על המגרש ואיבדנו יותר מדי כדורים. אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, ובמחצית השנייה השתפרנו והגענו ליותר מצבים. בסופו של דבר אנחנו מאוכזבים מהתוצאה". 

לאחר מכן, הוסיף מאס ואמר: "אני יודע שאנחנו יכולים להיות יותר טובים ומאמין שדברים יכולים להשתנות בעזרת הקבוצה והשחקנים, אך זה ייקח זמן. ציפיתי שהם יבואו וישחקו הגנתי, לא התחלנו טוב את המשחק וספגנו שער".

בהמשך, התייחס עוזר המאמן לקהל: "
אני מצטער עבורם. רצינו לנצח את המשחק ולהקדיש את הניצחון לדקל במשחקו האחרון בקבוצה. אני מאוכזב בדיוק כמו האוהדים בגלל שאני שונא להפסיד. יש לנו שחקנים טובים. אני מאוכזב מהמחצית הראשונה שלנו כי יכולנו לשחק יותר טוב. בזמן שאני נמצא פה ראיתי גישה חיובית מהשחקנים".
 
לסיום, סיכם מאס: "אני לא רוצה לדבר על העבר כי לא הייתי פה. בשביל שינוי מהותי ומהיר צריך לשנות לגמרי את צורת המחשבה והגישה, וזה מה שאנחנו מנסים לעשות. הצלחה מלווה בהרבה עליות ומורדות, לצערי כרגע אנחנו לא במצב טוב, אבל אני משוכנע שנצא מזה ונהיה הרבה יותר טובים".


"ראיתי גישה חיובית מהשחקנים", רוב מאס. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).