הנוער מארחים את אשדוד
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער מארחים את אשדוד
שישי , 12/01/2018

הנוער מארחים את אשדוד

במשחק שיסגור את הסיבוב הראשון, ירצו הירוקים הצעירים להמשיך את המומנטום הנפלא. הקפטן, כהן: "העובדה שבקבוצה הבוגרת משחקים הרבה שחקני בית נותנת לנו מוטיבציה גדולה"

מכבי "שמואל" חיפה תארח מחר (שבת 11:00) ב"קצף" את מ.ס אשדוד, במסגרת המחזור ה-15 שינעל את הסיבוב הראשון של ליגת העל לנוער. המשחק היה אמור להיערך באשדוד, אך הקבוצות הסכימו על החלפת הביתיות.
הירוקים מגיעים לאחר רצף ניצחונות (שבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים) ויכולת נפלאה על הדשא, כשמנגד תתייצב אשדוד, שנמצאת במקום החמישי ורשמה שני ניצחונות ליגה רצופים.
הירוקים ניצבים כעת במקום השני במרחק שלוש נקודות ממכבי נתניה. רק במקרה בו מכבי תנצח והקבוצה מעיר היהלומים תפסיד מול בני יהודה, הירוקים יחזרו למקומם הטבעי.
קפטן מכבי, ים כהן, אמר לקראת המשחק: "אין ספק שהמטרה היא לבוא, להיות טובים ולנצח את המשחק. נקווה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר".
לגבי העובדה שיותר ויותר שחקני בית משתלבים בעת האחרונה בקבוצה הבוגרת, הוסיף הקפטן: "זה נותן מוטיבציה גבוהה מאוד להמשיך לעבוד קשה ולהתמיד ולקוות גם לקבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת".
מאמן הקבוצה, גוסטבו בוקולי, הוסיף: "לפנינו משחק חשוב כמו כל משחק. כמו תמיד מה שחשוב זה לגדל את השחקנים פה שיבינו כמה משמעות ומה המטרה של המועדון כדי להגיע לתוצאות ודברים טובים".
לגבי שיתוף מספר רב של שחקני בית במשחקי הקבוצה הבוגרת אמר: "זה מראה שעכשיו יש הזדמנות לכל אחד פה להראות את עצמו ולהשקיע כמה שיותר, כדי להגשים את החלום ולהגיע לשם. זאת המטרה".
בוקולי התייחס לסיבוב הראשון של קבוצתו בליגת העל לנוער: "התחלנו בצורה לא כל כך טובה, אבל ידענו שיש שחקנים טובים והמשכנו להאמין ולעבוד איתם, כי המטרה היא לגדל שחקנים, לחבר אותם ולגרום להם להבין שגם במשבר אתה יכול ללמוד ולגדול. אני שמח שהתוצאות הגיעו והם מקבלים יותר ניסיון ויותר בטחון כדי להראות שהם יכולים להתקדם".