"באים לנצח, אין תוצאה אחרת מבחינתנו"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"באים לנצח, אין תוצאה אחרת מבחינתנו"
שבת , 13/01/2018

"באים לנצח, אין תוצאה אחרת מבחינתנו"

קפטן הקבוצה, רמי גרשון, התראיין לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שני,21:00 בסמי עופר) וסיפר על השמחה בשבוע האחרון, הכאב לב עם האוהדים ועל הכניסה של שחקני הבית להרכב. צילום: אתר מכבי חיפה.

מכבי חיפה תפגוש ביום שני הקרוב את מכבי תל אביב, בסמי עופר, למשחק שידוע כמלא אמוציות. קפטן הקבוצה, רמי גרשון, התראיין לקראת המשחק הזה והתייחס תחילה לניצחונות השבוע על הפועל תל אביב בגביע והפועל רעננה בליגה: "זה רגע שמאוד חיכינו לו, היה עלינו הרבה מאוד לחץ ופרץ השמחה שראיתם מול הפועל תל אביב ומול רעננה היה השתחררות של הרבה מאוד לחץ. אנחנו מקווים רק להמשיך לטפס ולהשתפר ואנחנו ניקח את המשחקים האלה רק כדי לפתוח עם יותר ביטחון בהמשך".
על הכניסה שלו למכבי חיפה אמר: " באופן אישי  אני מנסה לעשות את המקסימום שלי. לקח לי זמן להתרגל למצב של הקבוצה, אבל ביחד עם חברים אנחנו מחויבים להחזיר את הקבוצה למקום שבו היא צריכה להיות, אנחנו עובדים מאוד קשה".
לגבי המשחק ביום שני, גרשון יודע שמדובר באופרה אחרת לגמרי: "מכבי תל אביב זה משחק שונה לגמרי. יש פה הרבה מאוד פיקנטיות, אנחנו משחקים בבית יש מאחורינו את הקהל הגדול שלנו ואנחנו באים לנצח, אין תוצאה אחרת מבחינתנו".
מבחינת המטרות של הקבוצה והאם פלייאוף עליון הוא משהו שחושבים עליו, אמר הקפטן: "בשלב הזה אנחנו צריכים להסתכל משחק אחרי משחק. לא לעשות חישובים. ללכת משחק אחרי משחק ולראות איפה אנחנו עומדים".
לגבי שילוב שחקני הבית בשבועות האחרונים, אמר גרשון: "זה כיף גדול לראות שחקנים שגדלו במועדון והם חלק מהאקדמיה, משתלבים בקבוצה הבוגרת והם חלק חשוב מההרכב. ברגע שהגעתי למכבי חיפה אמרתי שיש פה מחלקת נוער נהדרת ויש פה ילדים תותחים ואנחנו נהנה מהם בעתיד".
ומילה אחת לקהל: "זה היה מרגש לראות את הקהל שלנו שמח. זה היה כאב לב לראות את הקהל שלנו שבוע אחרי שבוע סובלים ולא שמחים. כואב לנו בדיוק כמו שכואב להם. אנחנו קודם כל שמחים בשביל הקהל".