"לא מרוצה מהתיקו, הגיע לנו לנצח"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"לא מרוצה מהתיקו, הגיע לנו לנצח"
שבת , 27/01/2018

"לא מרוצה מהתיקו, הגיע לנו לנצח"

המאמן החדש, פרד רוטן, התראיין במסיבת עיתונאים לאחר המשחק מול מכבי פ"ת. "היה משחק טוב שלנו, יצרנו הרבה מצבים לכיבוש". צילום: אתר מכבי חיפה.

פרד רוטן, מאמנה החדש של הקבוצה, התראיין במסיבת עיתונאים לאחר משחק התיקו 1:1 מול מכבי פ"ת. לידור כהן (37) העלה את האורחת ליתרון, רוקאביצה (41) איזן את התוצאה.  

ראשית, התייחס המאמן למשחק: "יש לנו שחקנים שיכולים להבקיע שערים. זה היה משחק טוב שלנו, יצרנו הרבה מצבים לכיבוש. אני לא מרוצה מהתיקו, אבל הגישה וצורת המשחק הייתה טובה".

על מעורבתו במשחק, אמר רוטן: "אני רק יום אחד במועדון ככה שאי אפשר להגיד שהייתי מעורב בהכנה למשחק. יש לנו שני עוזרי מאמן שעושים עבודה טובה, כמובן שאני תומך ונמצא בקשר עם הצוות המקצועי. במשחק הבא אני כבר אהיה על הקווים ואדריך את הקבוצה". 

בהמשך, התייחס המאמן לשינויים אותם הוא מתכוון לעשות: "קודם כל אני צריך להכיר את השחקנים יותר טוב. אני מודע ליכולת של השחקנים, אבל צריך לראות אותם במשחקים ובאימונים ולאחר מכן אקבל את ההחלטות. זה עדיין מוקדם עבורי לדעת מה הקבוצה צריכה. המשחקים האחרונים היו טובים. יש לקבוצה יכולת וכישרון וכולנו נצטרך לעבוד קשה כדי לממש את הפוטנציאל הזה".

לסיום, סיכם רוטן: "יש ציפיות גדולות מהקבוצה, אני מקווה שאוכל לעזור לה להציג את היכולת שמצפים ממנה. היום היה חסר לנו קצת מזל כדי להבקיע ולקחת את שלוש הנקודות".



"הגיע לנו לנצח, יצרנו הרבה מצבים לכיבוש", פרד רוטן. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).