"לא לספוג שערים זה הבסיס לנצח משחקים"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"לא לספוג שערים זה הבסיס לנצח משחקים"
חמישי , 15/02/2018

"לא לספוג שערים זה הבסיס לנצח משחקים"

מאמן הקבוצה, פרד רוטן, והקשר, סינטיהו סלליך, השתתפו במסע"ת לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת. הקשר: "הגולים שלי זה הבונוס, אבל אני רוצה שהקבוצה תתרומם". צילומים: ראובן כהן האתר הרשמי

"כל משחק הוא משחק קשה וגם זה שיהיה בשבת. אני לא חושב שהקבוצות בתחתית הליגה הם משחק בטוח. אם אתה מנצח פעם אחת, זה לא אומר שתנצח גם את המשחק הבא. אז זה יהיה קרב, ראיתי אותם והם קבוצה לוחמת".
לגבי הצורה בה עומדת הקבוצה על המגרש אמר המאמן: "בשבילי זה טוב שיש ארגון טוב, וכשהארגון טוב ואנחנו לא סופגים שערים זה הבסיס לנצח משחקים. זה פרויקט קבוצתי ולכל אחד יש חלק בזה".


תמיד נכנסתי למועדונים בצמרת. רוטן. צילום: ראובן כהן האתר הרשמי
 
רוטן הוסיף: "אני לא חושב שהלחץ תמיד נמצא. אם אתה הולך לעבודה במועדון גדול ומכבי חיפה היא מועדון גדול, אז התקשורת תמיד תהיה שם, וזה רק בגלל שאנחנו משחקים בתחתית הטבלה וזו הבעיה הראשית כרגע. אנחנו חייבים לאסוף נקודות ולצאת במהירות האפשרית מתחתית הטבלה ולעלות למעלה. ואז לשחקנים יהיו יותר בטחון. גם לי זה חדש,  תמיד נכנסתי למועדונים שהיו בצמרת בין המקום הראשון לשלישי ועכשיו אני בקבוצה שהיא בתחתית הטבלה, אז אני מוציא המון אנרגיות כדי להבין איפה הבעיה הראשית, וזה גם קשה מאוד אפילו בלתי אפשרי לשנות הכל בבת אחת. אני מאמן חדש בקבוצה ורוצה לראות עוד שחקנים משחקים ואז אני אוכל לקבל החלטה כמאמן מי יהיו ה-11 שלי. לדעתי בקבוצה, ואני אומר את זה בכבוד לשחקנים שלי, אין לנו שחקן אחד שהוא כמו מסי, אז יש הבדל בין השחקנים ואני רוצה לראות עוד שחקנים ב-11".
סנטיהו סלליך אמר על התקופה האחרונה: "אני חושב שאנחנו נמצאים באיזשהוא קו עליה. אומנם לא קו עליה חד, אבל כמו שאמרת יש לנו דקות מצוינות וגם נפילות מאוד מאוד גדולות, כמו הדרבי בגביע שהיתה לנו מחצית פנטסטית ומחצית שניה אחת הגרועות שהיתה לנו העונה. אנחנו צריכים לתת דגש על העניינים האלה, כי העליות והירידות שלנו הן מאוד קיצוניות. זאת היתה הבעיה שלנו לאורך כל העונה".
על העובדה שהוא נרשם גבוה בטורי הסטטיסטיקה, אמר הקשר: "אני לא חושב שזה חכם לדבר רק על המספרים שלי כי יש עוד שחקנים בקבוצה שנותנים את התפוקה שלהם. אני שמח לתת את החלק שלי והייתי שמח עם הקבוצה היתה מצליחה עוד יותר. הגולים שלי זה הבונוס, אבל אני רוצה שהקבוצה תתרומם".