חולצת 70 שנה המיוחדת הוענקה לרז הגיבור!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
חולצת 70 שנה המיוחדת הוענקה לרז הגיבור!
שישי , 13/04/2018

חולצת 70 שנה המיוחדת הוענקה לרז הגיבור!

לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינה, השיק המועדון חולצה מיוחדת, איתה יעלו השחקנים לכר הדשא במשחק מול אשקלון. המנכ"ל בן דב, בחר להעניק את החולצה הראשונה שהודפסה למקבל הצל"ש, רז ביבי. "מסמל את מדינת ישראל. גיבור שנלחם למען מולדתו"

שחקני הקבוצה יעלו לכר הדשא במשחק מחר מול הפועל אשקלון (מוצ"ש, 20:30 בסמי עופר) כשהם לובשים חולצה מיוחדת שהוכנה לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל.
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, החליט כי החולצה הראשונה שתודפס, תוענק לרז ביבי, חייל מג"ב, שקיבל את צל"ש המפכ"ל בגין נטרול מחבל בשער שכם בשנת 2015, בעודו פצוע. רז הותקף מאחור על ידי מחבל חמוש בסכינים ונדקר דקירות רבות בראשו, בצווארו ודקירה אשר חדרה ללבו. על אף פציעתו הקשה ובשארית כוחותיו, הצליח הלוחם להדוף את המחבל מעליו, ירה לעברו ונטרל אותו ובכך מנע פגיעה באזרחים. על אף מצבו הגופני, המתין רז עד להגעת הכוחות ופעל בקור רוח ובמקצועיות.
בן דב התקשר לרז לבשר לו כי הוא הראשון שיקבל את חולצת ה-70 שיצאה במהדורה המיוחדת. בן דב אמר: "מבחינתנו רז מייצג את מדינת ישראל. חשבנו לבחור מי מסמל עבורנו יותר מכל את ארץ ישראל ב-70 שנותיה ורז, עונה להגדרה הזו. גיבור, חייל מג"ב, שנפצע אנושות במהלך פיגוע ובשארית כוחותיו ניטרל את המחבל, והציל אחרים ממוות. אין ראוי ממנו וזו תודתנו הצנועה".
מחר, לפני המשחק, ילוו את השחקנים אל הכר הדשא נכי צה"ל.


רז ונציג ארגון נכי צה"ל. "זו תודתנו הצנועה"