נערים ג' זכו באליפות המדינה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נערים ג' זכו באליפות המדינה
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 22/04/2018

נערים ג' זכו באליפות המדינה

מכבי חיפה גולדשנפלד מנהלל הבטיחה אתמול (שבת) מעשית את האליפות לאחר שגבר 2:3 על הפוועל מעגן מיכאל ורשמה 23 משחקים ללא הפסד. צילומים: ג'ו הירש האתר הרשמי

לפני שבוע סופר לכם כאן כי קבוצת נערים ג' מנהלל, מכבי גולדשנפלד חיפה, קרובה להבטיח את האליפות, והשבת השלימה סופית את הסיפור והנה לכם צלחת אליפות רשמית ראשונה במחלקת הנוער הירוקה. 23 משחקים ללא הפסד במחוז חוף, אף לא תוצאת 0:0 אחת, אז מה הפלא שבסיום המשחק המאמן, אריק מלכה וחבורתו נראו כמו חתנים. שמפניה לא שותים בגיל 15 אבל הקפת אליפות עם דגלי ישראל ומכבי חיפה, חולצות אליפות שהודפסו מבעוד מועד ו...בקבוקי מים, הרבה מים, הותזו על ראשו ובגדיו של המאמן המאושר שינסה להמשיך ולהלהיב את חניכיו לסיים עונה ללא הפסד ליגה. היה גם משחק הכתרה ובו חיפה/נהלל גברה על הפועל מעגן מיכאל 2:3 וגם כאן, בתזמון נפלא, שני הבלמים, עידן עוז ועידו לבנון הבקיעו שערי בכורה. את כובש השער השלישי, שאדי חמודה, אתם כבר מכירים. מלך שערי הקבוצה עם 27 כיבושים.
מלכה, מאמן הקבוצה, חש כמו משה רבנו מודל 2017 כאשר קבוצה שהוליך לאליפות בעונת 2016/17, מכבי "שמעון" חיפה (נערים א'), זכתה במקום הראשון ולא העפילה לליגת העל. ראה את ה"ארץ המובטחת" ונשאר, כי התקנון לא אפשר לו לקפוץ כיתה בגלל שלמכבי חיפה כבר יש קבוצה בליגה הבכירה. לפני שנה, ל"טובות השתיים מן האחת" לא היה ערך ספורטיבי. אבל לא מאמן כמלכה יתייאש. הוא ירד לנערים ג' כדי לנסות ולבנות משהו חדש. ירידה לצורך עלייה. ועכשיו אתם יכולים להתקשר לומר לו מאברוק על האליפות. כל הכבוד.