"חשוב לסיים בצורה טובה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"חשוב לסיים בצורה טובה"
חמישי , 03/05/2018

"חשוב לסיים בצורה טובה"

לקראת המשחק מול בני סכנין (שבת 20:15 דוחא), השוער, אוהד לויטה מכוון לאנרגיות טובות ואומר: "למרות העונה הקשה חדר ההלבשה שלנו נשאר תמיד מגובש וחזק". צילום: ראובן כהן האתר הרשמי

מכבי חיפה תצא בשבת (20:15) לאצטדיון דוחא למשחק מול בני סכנין, שיהיה המשחק הלפני אחרון לעונה הזו. הירוקים, שאחרי שני נצחונות, הפסידו במחזור הקודם לקריית שמונה, רוצים לחזור לנצח. שוער הקבוצה, אוהד לויטה, התייחס לחוסר היציבות: "אני חושב שהעובדות מוכיחות חד משמעית שלא היינו מספיק יציבים ולא מספיק טובים העונה. בחלק מהמקרים זה נראה יותר טוב, בלא מעט משחקים הרבה פחות, ואלו דברים שחייבים לשנות לקראת העונה הבאה. אנחנו נחושים להמשיך לעבוד קשה, להשתפר ולהתקדם, זו החובה שלנו".
אתה משחק לא מעט שנים בכדורגל הישראלי איך אתה מסביר את העונה הזאת?
"עברו השנה על הקבוצה לא מעט זעזועים. סגל כמעט חדש, חילופי מאמנים, פתיחה רעה, אלה דברים שלא תמיד פשוט להתמודד איתם במהלך העונה. אבל אני חייב לציין שתמיד נשארנו ביחד וחדר ההלבשה שלנו נשאר מגובש וחזק גם ברגעים קשים. זה דבר שמאוד מעודד לקראת ההמשך".
בשבת מכבי יוצאת למשחק בדוחא מול בני סכנין, תמיד מגרש שלא קל בו.
"סכנין היא יריבה טובה שכבר ניצחה אותנו העונה, ובטח שבמגרש הביתי שלה וכשהיא משוחררת, יהיה משחק קשה. אנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות נכונות וב-100 אחוז ואז אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב לנצח".
נותרו עוד שני משחקים לעונה הזאת, איך אתם כשחקנים מתכוננים למשחקים האלו?
"אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח, זו צריכה להיות המטרה של מכבי חיפה תמיד. אנחנו מאמינים שאם נסיים את העונה בצורה טובה גם נפתח טוב בשנה הבאה, ולכן זה חשוב מאוד עבורנו".