טורניר לזכרה של אורלי אופיר ז"ל
EN threads facebook youtube instagram tiktok
טורניר לזכרה של אורלי אופיר ז"ל
שלישי , 08/05/2018

טורניר לזכרה של אורלי אופיר ז"ל

בבית הספר בן גוריון נערך טורניר לזכר הנערה בת ה-15.5 שנרצחה בפיגוע במסעד מצה. אופיר, אוהד הקבוצה שהתפרע במגרש, הגיע כפעילות חברתית והרצה בפני באי הטורניר.

ביום שישי האחרון, התקיים בבי"ס "בן גוריון" בחיפה הטורניר המסורתי לזכרה של אורלי אופיר ז"ל, אשר נרצחה בפיגוע במסעדת "מצה" בחיפה, ב-31.3.2002.  בת 15.5 היתה במותה. אורלי ז"ל היתה תלמידה בבי"ס זה ושיחקה בקבוצת הבנות של המועדון.
בטורניר השתתפו ארבע קבוצות תלמידים מבתי ספר שונים בחיפה – בנוסף לבי"ס "בן גוריון", שם נערך הטורניר – גם בי"ס "איינשטיין", "רוממה" ו"אהוד".
 
נציגת מכבי חיפה, מיטל משה, אמרה לתלמידים: "מרגש כל שנה מחדש לקחת חלק בטורניר החשוב הזה ביחד אתכם ועם המשפחה המקסימה של אורלי ז"ל". ההורים של אורלי ז"ל קיבלו שי מהמועדון.
לטורניר גם הגיע אפי. אוהד הקבוצה אשר השליך טרופית לתחומי מגרש בזמן משחק הקבוצה באצטדיון "סמי עופר". לאחר שקיבל מהמועדון מכתב הרחקה מכלל פעילויות הקבוצה, העביר מכתב התנצלות והוזמן לפגישה עם מנכ"ל המועדון. בפגישה, לאחר שאפי הביע התנצלות אמיתית וכנה, והבין את טעותו, סוכם כי ההרחקה תבוטל וכי אפי ייקח חלק בפעילות קהילה ביחד עם נציגי הקבוצה.
 

אפי אמר לתלמידים בפתיחת הטורניר: "אני בערך מהגיל שלכם אוהד את המועדון. כולם יודעים שהמועדון עובר תקופה לא פשוטה בשנים האחרונות. מתוך אהבה למועדון עברתי על כללי ההתנהגות של האוהדים במגרש. גם לי וגם למועדון היה חשוב להעביר מסר – לא משנה ממקום טוב, ממקום רע, מאהבה או משנאה – תמיד תפעלו ותקשיבו לכללים, תכבדו את האחרים, אל תיפגעו באחר. תמיד תפעלו לעשות טוב ותשמרו על מי שלידכם". אפי אמר בנוסף: "התלבטתי הרבה זמן אם לאשר למועדון לפרסם את שמי ותמונתי מהפעילות. אני סטודנט לחינוך מיוחד. חששתי שבבוא העת, כשאהיה מורה, התלמידים שלי יקראו על המקרה המביש. ואז החלטתי שכן.
אם זה קרה לי – זה יכול לקרות לכל אחד. חשוב לי לקחת אחריות על המעשה, ואעשה הכל על מנת שאוהדים אחרים ילמדו ממנו".
אפי זכה למחיאות כפיים רמות מכל הנוכחים, ונבחר לבעוט את בעיטת הפתיחה.