שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פובליסיס
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פובליסיס
ראשון , 17/06/2018

שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פובליסיס

המועדון יעבוד עם קבוצת הפרסום והתקשורת מהגדולות בעולם, לגיבוש תכנית אסטרטגית שיווקית, יח"צ ותקשורתית. פובליסיס העולמית עובדת עם כמה מגופי הספורט המובילים בעולם, בהם פיפ"א, אופ"א, הועד האולימפי הבינ"ל וה-NBA

מועדון כדורגל מכבי חיפה יעבוד במשותף עם קבוצת פובליסיס, לגיבוש תכנית אסטרטגית שיווקית, יח"צ  ותקשורתית.
המועדון שכר את שירותיה של קבוצת פובליסיס ישראל, קבוצת הפרסום והתקשורת מהגדולות בארץ, לגיבוש תכנית אסטרטגית בתחומי השיווק והתקשורת, יישום והוצאתה לפועל. התכנית האסטרטגית היא חלק מהכנותיו של המועדון לעונה הבאה ולשנים הקרובות.
קבוצת פובליסיס היא קבוצת הפרסום, השיווק והתקשורת השלישית בגודלה בעולם, אשר, מספקת בין השאר, שירותי ייעוץ שיווקי-תקשורתי אסטרטגיים גם לכמה מגופי הספורט המובילים והחשובים בעולם, ביניהם פיפ"א, אופ"א, ה-NBA, איגוד האתלטיקה הבינלאומי (ה-IAAF) ועוד.
את עבודת הייעוץ האסטרטגי למועדון, תוביל זרוע הייעוץ האסטרטגי של הקבוצה בישראל, "פובליסיס אג'נדה", באמצעות צוות מולטי-דיספלינרי בהובלתו של שלום שלמה, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של פובליסיס ישראל.
"מכבי חיפה היא לא רק מועדון כדורגל, אלא גם מותג בעל מסורת מפוארת", מסר מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, "כמו כל מותג מוביל, אנו נעזרים בשירותיהם של בעלי מקצוע לבנייה ויישום של תכנית שיווקית-תקשורתית-אסטרטגית שתחדד את סיפור המותג ואת מערכות היחסים שלו עם בעלי העניין שלו: התקשורת, האוהדים, העובדים, השחקנים והשותפים המסחריים. לאחר בחינה של קבוצות תקשורת ופרסום מהמובילות במשק, הוחלט לבחור בקבוצת פובליסיס, שמביאה עמה ניסיון וידע עשיר מהארץ ומהעולם ותהווה עבורנו כוח משמעותי בתהליך גיבוש האסטרטגיה".