מנוי לעונת 18/19 – כל מה שצריך לדעת
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מנוי לעונת 18/19 – כל מה שצריך לדעת
שני , 02/07/2018

מנוי לעונת 18/19 – כל מה שצריך לדעת

מכירת המנויים לעונה הקרובה יצאה לדרך. המחירים למחדשים יישארו כמו בשנה שעברה ותקופת החידושים מסתיימת ב-17/7/18.

תודה לכל אלפי האוהדים שמלווים את הקבוצה.
הנהלת המועדון החליטה כי מחירי המנויים למחדשים יישארו עם אותו מחיר של העונה החולפת, למרות העלייה במחירי התשומות בתפעול משחקי הקבוצה.
המנוי כולל את משחקי הבית במסגרת ליגת העל (ליגה סדירה ופליאוף) ואת שני משחקי הבית של גביע הטוטו במסגרת שלב הבתים. המשחק הראשון במסגרת המנוי יתקיים ביום שבת, 28.7.18, בשעה 19:00 כאשר מכבי חיפה תתמודד נגד מכבי נתניה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.
ניתן לחדש את המנוי או לקנות מנוי חדש בצורה קלה ונוחה דרך אתר האינטרנט שלנו. לחילופין, ניתן לבצע את הפעולה גם דרך מוקד מכירת המנויים בטלפון 04-7704444 או דרך משרד הכרטיסים הממוקם באצטדיון סמי עופר. שעות פעילות המוקד ומשרד הכרטיסים בתקופת מכירת המנויים: ימים א'-ה' 9:00-18:00, יום ו' 9:00-14:00.
מתוך מטרה לעודד את קהל האוהדים לרכוש מנויים באמצעות אתר האינטרנט שלנו ובכך משמעותית לקצר את זמני ההמתנה, הוחלט כי אוהדים אשר יחדשו את המנוי שברשותם באמצעות אתר האינטרנט יזכו להנחה בת 20 ₪.
 
מכירת המנויים תתבצע בשלושה שלבים:
1) חידוש מנויים לבעלי מנויים קיימים/רכישת מנויים חדשים (על בסיס מקום פנוי בלבד)
2) שדרוג מנויים
3) מכירת מנויים לקהל הרחב
 
שלב ראשון: חידוש המנויים
היום (שני) בשעה 9:00 התחילה תקופת חידוש המנויים לעונת המשחקים הקרובה. ניתן יהיה לחדש את המנוי ואת תו החנייה העונתי עד ליום שלישי ה-17.7.18 בשעה 18:00.
שימו לב, המחירים המוזלים לבעלי המנויים המחדשים יישמרו עד תום תקופת חידוש המנויים, יום שלישי, 17.7, בשעה 18:00. לאחר מועד זה, המחירים יהיו אחידים בפני כולם ולא תינתן ההטבה למחדשים. בנוסף מקומכם השמור ישוחרר לטובת בעלי המנויים המשדרגים.
צברתם נקודות כחברי גרין פלוס או ממכירה חוזרת של המנוי? באפשרותכם לממש את הנקודות בעת חידוש המנוי! כל שעליכם לעשות הוא להגיע לשלב התשלום (קופה), לבחור את סכום הנקודות שברצונכם לנצל ולאחר מכן יש ללחוץ על כפתור 'שלם בקאשבק' והסכום לתשלום יעודכן.


מעוניינים לרכוש תו חנייה?
בשלב זה אין תווי חניה למכירה. ניתן להירשם ברשימת ההמתנה דרך משרד הכרטיסים בטלפון 04-7704444 או במייל [email protected]
קדימות ברכישת תווי חנייה תינתן לאוהדים הבאים:
  • נכים בעלי תעודת נכה ותו נכה.
  • אזרחים ותיקים.
  • חברי גרין פלוס.
 
השלב השני: שדרוג מנויים קיימים
כמספר ימים לאחר תקופת חידוש המנויים תחל תקופת שדרוג המנויים על בסיס מקום פנוי. מניסיון העבר, מתפנים מעט מאוד מקומות ביציעים האטרקטיביים, ולכן האופציות לשדרוג עשויות להיות מוגבלות. לידיעתכם, כבעלי מנויים מחדשים, תהיו זכאים להוסיף מנוי חדש כבר בשלב זה, לפני פתיחת המכירה לקהל הרחב.
שימו לב, בעל מנוי המעוניין לשדרג את מקומו חייב תחילה לחדש את המנוי הקיים. בעל מנוי אשר לא חידש את מקומו יאבד את זכות השדרוג ומקומו ישוחרר למכירה לקהל הרחב.
תקופת השדרוגים צפויה להימשך בין הימים שני-רביעי, 23-25.7 (ייתכנו שינויים, יש לעקוב אחר הפרסומים באמצעי המדיה של המועדון).
 על מנת לווסת את העומס הרב הצפוי על קווי הטלפון, תקופת השדרוגים תחולק לשלושה ימים:
  • היום הראשון יוקצה לחברי גרין פלוס ובעלי מנויים עם ותק של 5 שנים ומעלה.
  • היום השני יוקצה לבעלי מנויים ליציע הכסף וליציע המזרחי.
  • היום השלישי יוקצה לכלל בעלי המנויים.
 
השלב השלישי: מכירה לקהל הרחב
בשלב זה ייפתחו למכירה כלל המקומות אשר לא חודשו ולא שודרגו על ידי בעלי מנויים משדרגים. פרטים נוספים על פתיחת השלב השלישי יימסרו בהמשך.
 
מועדון ה-VIP:
מעוניינים לרכוש מנוי למועדוני היהלום והזהב של המועדון? חברתכם מעוניינת לרכוש תא צפייה למשחקי העונה? ניתן ליצור קשר עם גב' נורית שרון בטלפון 050-5636704. לפרטים נוספים.
 
בכל בקשה או בעיה ניתן ליצור קשר עם קופות הכרטיסים בטלפון: 04-7704444 או באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של קופות הכרטיסים.