טורניר לזכר אבי רן ז"ל נערך הערב בקצף
EN threads facebook youtube instagram tiktok
טורניר לזכר אבי רן ז"ל נערך הערב בקצף
רביעי , 18/07/2018

טורניר לזכר אבי רן ז"ל נערך הערב בקצף

ארבע קבוצות, מכובדים, אוהדים, שחקני מחלקת הנוער ומשה רן, התכנסו הערב במגרשי קצף לטורניר לזכרו של השוער האגדי. נבחרת "ליגה משלנו" זכתה בטורניר. צילומים: ראובן כהן וג'ו הירש, האתר הרשמי

טורניר הוותיקים לזכרו של שוער מכבי חיפה האגדי, אבי רן ז"ל, נערך הערב במגרשי קצף. ראש העיר, יונה יהב, אביו של אבי, משה רן, אוהדים ומכובדים התכנסו לטורניר שאורגן על ידי מועדון כדורגל מכבי חיפה והעמותה לזכר אבי רן ז"ל, בראשותו של דוד פסו. בטורניר השתתפו קבוצות הוותיקים של מכבי והפועל חיפה, נבחרת האמנים ונבחרת "ליגה משלנו".
בין השחקנים שניתן היה לראות על הדשא היו: אברהם אבוקרט, זאהי ארמלי, גוסטבו בוקולי, עבאס סואן, צדוק מלכה, פטריסיו סייג, השוערים גולן מלול ומאיר כהן, אמיר שלח, יוסי ג'נאח, רונן חרזי, אלירן אלקיים, רפי כהן החלוץ, רונן פייגנבוים, שי אראל, אייל טרטצקי ועוד רבים וטובים.
המשחק הראשון זימן דרבי בין מכבי להפועל, בו הפועל ניצחה בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. במשחק השני נבחרת ליגה משלנו ניצחה את נבחרת האמנים ובגמר ניצחה נבחרת ליגה משלנו את הפועל, בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.
משה רן אמר בטקס המרגש בסיום: "אני עובר ערב מצד אחד עם עצב גדול ומצד שני עם שמחה גדולה וגאווה עצומה. הטורניר הזה נועד לזכור את אבי ולהזכיר ואין גאה ממני".