"העונה הזו היא סוג של התחלה חדשה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"העונה הזו היא סוג של התחלה חדשה"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 09/08/2018

"העונה הזו היא סוג של התחלה חדשה"

שלומי אזולאי, שחזר בקיץ הקודם למכבי, אומר בראיון לאתר הרשמי: "הלב שלי תמיד היה במכבי חיפה. גדלתי פה בתקופה שהקבוצה הבוגרת זכתה באליפויות אני מאמין שאפשר לחזור לשם"


שלומי אזולאי (28), גדל במחלקות הנוער של המועדון, ולאחר סיבוב קצר במספר קבוצות בליגת העל, שב בקיץ הקודם למדים הירוקים. אזולאי, עבר במהלך העונה פציעה שהשביתה אותו לא מעט, ומבחינתו העונה הזו היא סוג של התחלה חדשה: "עברתי פציעה לא קלה והייתי הרבה זמן בחוץ, מבחינתי העונה הזו היא סוג של התחלה חדשה. אני מרגיש בריא ומוכן יותר, ובא לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר כדי לעזור לקבוצה".
אזולאי אופטימי מאוד לקראת פתיחת העונה: "עברנו קיץ ארוך עם אנרגיות חדשות וטובות. זה לא סוד שבשנה שעברה הקבוצה לא נראתה טוב. עבדנו קשה כל הקיץ ואנו מקווים ומצפים להראות טוב יותר השנה".
 
אזולאי מספר על החזרה לירוק, ועל עוצמתו של הקהל: "גדלתי במועדון בתקופה שהקבוצה הבוגרת זכתה באליפויות ותארים רבים. גם בנוער לקחנו אליפויות. הייתי במספר קבוצות בארץ, אך הלב שלי תמיד היה במכבי חיפה. זה היה החלום שלי ושל משפחתי ללבוש שוב את המדים הירוקים ואני שמח שהצלחתי להגשים אותו. אני מאמין שביחד עם הצוות המקצועי, אפשר להחזיר למועדון ולקהל הגדול ביותר בארץ, במעט, על כל מה שעברנו בשנים האחרונות".