הנוער פותח עונה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער פותח עונה
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 23/08/2018

הנוער פותח עונה

חניכיו של אריק בנדו יפתחו את העונה בשבת הקרובה במשחק מול רמה"ש (16:00, קצף). המאמן לאתר הרשמי: "נעשו שינויים רבים, יש לנו קבוצה צעירה ומוכשרת. המטרה שלנו היא לגדל את הדור הבא של מכבי".

קבוצת הנוער של המועדון תפתח ביום שבת את העונה בליגת העל במשחק מול הפועל רמה"ש (16:00,קצף). המחלקה כולה עברה במהלך הקיץ האחרון מתיחת פנים משמעותית, כשחלק בלתי נפרד ממתיחת הפנים היתה בקבוצת הנוער, בה הצוות המקצועי הוחלף ברובו. מי שמונה למאמן הקבוצה בחודש מאי האחרון, הוא אריק בנדו, שחזר הקיץ למועדון עם סמכויות נרחבות בפעילות המחלקה כולה. בלם העבר כבר הספיק, כזכור, לאמן את קבוצת הנוער תקופה קצרה בשנת 2012, עד שעבר במהלכה לקבוצה הבוגרת והוביל אותה למקום השני: "יש לי ולכל הצוות משימה ברורה - לגדל את שחקני הדור הבא של מכבי חיפה", אמר בנדו והוסיף: "מלבד ההתמקדות בפיתוח השחקן, ברור שאנו רוצים לנצח כמה שיותר בליגה, כי זה המועדון ואנו תמיד שואפים הכי גבוה. המחלקה עברה שינויים במבנה שלה ובדרכי העבודה, והפכה לאקדמיה עם תפקידים מוגדרים. זהו צעד מבורך שיעניק דחיפה אדירה למחלקה וישפר את התהליכים שנעשו בעבר".



מי שמונה למאמן השוערים של הקבוצה, הוא ניר דוידוביץ', שחוזר אף הוא לקדנציה נוספת בקבוצת הנוער.
בנדו מספר על השינויים בקבוצת הנוער: "השנה אנו נראה קבוצה חדשה לגמרי, קבוצה צעירה מאוד במונחים של ליגת העל לנוער. למרות העובדה שיש לנו את האופציה לרשום עד שישה שחקנים "חריגי גיל" (שחקנים עד גיל 20), העדפנו להשאיר שחקן אחד בלבד שהוא חריג (מחמוד ג'אבר). אנו מאמינים שיש לו את הפוטנציאל לשחק בקבוצה הבוגרת. צריך להבין שבליגה הזו שאר הקבוצות רושמות ארבעה וחמישה שחקנים חריגי גיל. אני מאמין שחריגי גיל צריכים לשחק בקבוצות בוגרים ואפשר להשאיל אותם הן לקבוצות בליגת העל והן לליגה הלאומית". בנדו פירט את השינויים הנוספים בקבוצה ואמר: "העלינו באופן חסר תקדים חמישה שחקנים מנערים א', זה המון, לרוב קבוצה מעלה שחקן אחד מהשנתון הזה שמשתלב במהלך העונה. אנו החלטנו להעלות חמישה שאנו מאמינים בהם. בסה"כ אנו מקבלים קבוצה צעירה מאוד ומוכשרת לא פחות".
קפטן הקבוצה בעבר, מספר על החיבור של הקהל עם שחקני הבית: "הקהל החיפאי אוהב להגיע ולראות את קבוצת הנוער ואת המחלקה בכלל. האוהדים אוהבים לראות שחקנים שגדלו במחלקת הנוער, משחקים בקבוצה הבוגרת. זה יוצר זהות ולשמחתי זה מה שקורה השנה. אנו רואים כבר השנה את השילוב של שחקני הבית בקבוצה הבוגרת וזה מבורך. אלו שחקנים שמכירים את הרוח של מכבי חיפה והמטרה שלנו היא שיהיו כמה שיותר בשנים הקרובות".