לונדון: תכנית הסטארטאפים של המועדון עולה שלב
EN threads facebook youtube instagram tiktok
 לונדון: תכנית הסטארטאפים של המועדון עולה שלב
חמישי , 06/09/2018

לונדון: תכנית הסטארטאפים של המועדון עולה שלב

בסטמפורד ברידג' התקיימה השקה בינלאומית של רשת האקסלרטורים הגדולה בעולם לטכנולוגית ספורט. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, שנמצא בלונדון אמר: "גאווה לייצג את המועדון. שמח שבחרנו בשותף כמו הייפ". צילום: ג'ושוע לאו

תכנית הסטרטאפים של מכבי חיפה עלתה שלב, כשמנכ"ל המועדון, אסף בן דב, השתתף בהשקה הבינלאומית של רשת האקסלרטורים הגדולה בעולם לטכנולוגיות ספורט, בשיתוף פעולה עם HYPE Sports Innovation. מדובר בפרויקט של המועדון לקדם חברות סטארטפ בעולם החדשנות בספורט (במסגרת תכנית האקסלרטורים). 
בהשקה השתתפו קבוצות הכדורגל פ.צ קלן, שחטר דונייצק, פרנבחצ'ה, ואונבריסיטת צ'יאו טונג מטיאוון. 
נזכיר כי בתחילת השבוע נפתחה ההרשמה לתכנית הסטראטפים הירוקה. 
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי: "זו גאווה לייצג כאן בסטמפורד ברידג' את מכבי חיפה, כמובילת החדשנות בספורט הישראלי. אנחנו יוצאים לדרך שבמהלכה נגייס חברות מרתקות לתוכנית שלנו, נפתח את המועדון למוצרים, ליווי שוטף וליווי של מנטורים מהטובים בעולם בתחומם עד להשקעה ככל שיתאפשר. שמח שבחרנו לתכנית שותף כמו הייפ, שהינו בעל ניסיון והבנה. הוא יסייע לנו להיות כמו שאנחנו שואפים בכל דבר, להיות הטובים ביותר".
נשיא הייפ, אמיר רווה, אמר במהלך ההשקה: "אני מסתכל לאחור ונזכר איך החזון הזה היה רק בגדר פרויקט. לשמחתי, אנחנו כבר בסיבוב השני וזאת לאחר סיבוב ראשון מוצלח מאוד. לא היינו יכולים להצליח ללא שיתוף הפעולה של מכבי חיפה. בנוסף, גם מובילי תעשיית הספורט מסייעים. אנחנו מחויבים להשיק מחזור אקסלרטור לחברות סטארטפ מוצלח מאוד, שיסייע בסופו של דבר להתפתחות שמתרחשת בתחום הספורט והטכנולוגיה".

כידוע, מכבי חיפה מזמינה חברות הזנק שנמצאות בשלבי פיתוח מוקדמים, להצטרף לתוכנית האקסלרטור של המועדון ו-HYPE. במהלך התכנית יקבלו ליווי צמוד, הדרכה, קרקע לניסויים וכמובן פתיחת דלתות וחיבור לגופי ספורט בינלאומיים. החברות שייבחרו בסופו של דבר תהיינה חלק מהתוכנית הגלובלית ויקבלו חשיפה אצל ארגוני הספורט המובילים בעולם.