נוער: סכנין- חיפה 1:1
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: סכנין- חיפה 1:1
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 29/09/2018

נוער: סכנין- חיפה 1:1

קבוצת הנוער סיימה היום (שבת) את משחקה בסכנין ב-1:1. הקבוצה שלטה בנעשה על כר הדשא אך לא הצליחה להפוך פיגור לניצחון. בנדו:"התוצאות חשובות אך המטרה העיקרית היא לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת".


קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה התארחה היום (שבת) באצטדיון 'דוחא' בסכנין במסגרת המחזור החמישי בליגת העל לנוער. למרות פתיחה טובה של מכבי, סכנין עלתה ליתרון בדקה ה-11 משער של הישאם לואיס. למרות השער, חניכיו של בנדו המשיכו לשלוט בנעשה על כר הדשא ובדקה ה-31 אסף סלע במהלך אישי נהדר איזן את התוצאה ל-1:1. הקבוצה המשיכה ליזום ולתקוף לאורך כל המחצית השנייה, אך השחקנים לא הצליחו להפוך את התוצאה. בסיום 1:1.
מאמן הקבוצה, אריק בנדו, סיכם את המשחק ואמר: "זה היה משחק חוץ קשה. הצלחנו לגרום לכך שסכנין לא הגיעה כמעט להזדמנויות. אני שמח שלאחר ההפסד הלא נעים בשבוע שעבר, שיפרנו לא מעט דברים. ספגנו מטעות אחת". המאמן התייחס לכך שהקבוצה ניצחה פעם אחת בלבד מתוך חמישה משחקים: "התוצאות הן חשובות, אך בוא לא נשכח שהמטרה היא לגדל ולקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת. נעשו לא מעט שינויים בתחילת העונה, שיחררנו הרבה שחקנים שלא היה להם סיכוי להגיע לקבוצה הבוגרת ויכול מאוד להיות שאנו משלמים כעת מחיר בתוצאות, אך אנו מסתכלים על הטווח הארוך ואין לי ספק שזה ישתלם".
הרכב הקבוצה: שריף כיוף, אסף סלע, אדר אזרואל, רוני לאופר, מור יוסף, מוחמד גדיר, אברהים ג'ואברה, סופיאן חביבו,  לירוי גבאי, ג'אבר מחמוד, טימוטי מוזי .
 
שותפו: ברק אביתר, עילאי חג'ג', רועי מרדכי, הייתם פלח, גורג חורי.