נוער: 1:1 מול חדרה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: 1:1 מול חדרה
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 06/10/2018

נוער: 1:1 מול חדרה

קבוצת הנוער סיימה היום (שבת) את משחקה הביתי מול הפועל חדרה ב-1:1. מכבי הוליכה במחצית הראשונה, אך שער במחצית השנייה של הקבוצה מחדרה קבע את תוצאת המשחק בסיום


חניכיו של אריק בנדו ארחו היום בקצף את הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור השישי בליגת העל לנוער. מכבי פתחה את המשחק בלחץ על שער האורחים ובדקה העשירית הגיעה ההזדמנות הראשונה כשאדר אזרואל נגח מתוך הרחבה לאחר כדור קרן , הכדור חלף ליד העמוד.  דקה אחרי, מחמוד ג'אבר בעט כדור חזק מחוץ לרחבה ,השוער עצר. המחצית הראשונה התנהלה ברובה בהנעת כדור בין שחקני חיפה אבל ללא מצבים מסוכנים. בדקה 36 בעיטה חזקה של אברהים מחוץ לרחבה: הכדור פגע בבלם חדרה ויצא לקרן . הגנת חדרה הרחיקה את הכדור הישר לרגלו של ג'אבר שניסה עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה , השוער היה במקום . דקה 42 יציאה של השוער, שריף כיוף, לאמצע המגרש , חלוצה של חדרה עבר אותו ולא הספיק להקדים את בלמי חיפה שחסמו אותו בדרך לשער. דקה אחרי, פעולת הכנה נהדרת של דניאל מור יוסף שהרים כדור מצוין לרחבה , לירוי גבאי נגח ישר לשער:  1-0 לחיפה.

שלוש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה,  אברהים ג'ואברה הגיע למצב בעיטה טוב בתוך הרחבה לאחר חילופי מסירות בינו לבין רועי מרדכי על סף הרחבה , רק שהכדור נבעט מעל השער. דקה 58 חדרה הצליחה להשוות את התוצאה במהלך דומה מאוד למהלך השער של חיפה ,  אברמוב דחק מתוך הרחבה וקבע 1-1. דקה 79 חיפה הגיעה להזדמנות טובה, כאשר גואברה מקבל כדור מרועי מרדכי ובועט חזק מעל השער. בסיום מכבי עם תוצאת תיקו שבוע נוסף.
ההרכב איתו עלה בנדו: שריף כיוף , אסף סלע , פלאח הייתם, אדר אזרואל, דניאל מור יוסף, מחמוד ג'אבר, אברהים ג'ואברה, מוחמד גדיר, טימוטי, לירוי גבאי , רועי מרדכי. שותפו: סופיאן חביבו , מאור לוי, חורי ג'ורג' .