זנטי לילדי בי"ס: "עשיתי דברים בחוסר אחריות"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
זנטי לילדי בי"ס: "עשיתי דברים בחוסר אחריות"
מאת: האתר הרשמי , |  שני , 15/10/2018

זנטי לילדי בי"ס: "עשיתי דברים בחוסר אחריות"

הקשר הגיע עם קפטן הקבוצה, רמי גרשון, לבית ספר אינשטיין בחיפה והשניים נפגשו עם ילדי כתות ג'-ד'. זנטי שוחח עם הילדים על הכרטיס האדום שקיבל זה מכבר ואמר: "עליתי עם מלא התלהבות, חשוב ללמוד מדברים כאלה".

 
הקבוצה המשיכה השבוע במסורת הפעילויות הקהילתיות שלה, כאשר שחקני הקבוצה, הקפטן רמי גרשון, ועמית זנטי הגיעו לבית הספר היסודי 'אינשטיין' בחיפה. זה היה מפגש ראשון מבין רבים השנה, בהם שחקני הקבוצה יקיימו הרצאות בבתי ספר יסודיים.
תלמידי כיתה ג'-ד' שהגיעו למפגש, שמעו מהשניים על מגוון  נושאים כגון - קידום ערכים של כבוד, סובלנות, קבלת האחר, שוויון, אחריות אישית, מנהיגות חיובית, דו קיום והגשמה. זנטי וגרשון ביקשו מכל תלמיד ותלמידה ללכת אחרי החלום שלהם בלב שלם ובכל הכוח. זנטי גם המליץ לילדים לעשות כל דבר עם המון תשוקה, כשבמקביל חשוב ללמוד מטעויות. הקשר הצעיר התייחס לכרטיס האדום האחרון שספג, כשאמר: "לפני שבועיים קיבלתי לצערי כרטיס אדום במשחק. אני מאוד מצטער על זה, זה נבע מרצון להוכיח את עצמי. עליתי עם מלא התלהבות ומההתלהבות הזו עשיתי דברים בחוסר אחריות. חשוב מאוד ללמוד מדברים כאלה ולדעת לשפר אותם בעתיד, כדי שההתלהבות תנותב למקומות הרבה יותר מועילים ומשמחים". 
לאחר מכן התלמידים שאלו את השחקנים שאלות ולסיום הצטלמו עימם וקיבלו מהם חתימות וכדור חתום.