רוטן: "עובדים קשה בשביל להשיג תוצאה טובה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
רוטן: "עובדים קשה בשביל להשיג תוצאה טובה"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 18/10/2018

רוטן: "עובדים קשה בשביל להשיג תוצאה טובה"

מאמן הקבוצה התייחס היום (חמישי) במסיבת העיתונאים למשחק ביום שני הקרוב (21:00, סמי עופר) מול מכבי נתניה ואמר: "אני לא חושב על התסריט הרע, נשאר חיובי". צילומים: ראובן כהן, האתר הרשמי


מכבי ערכה היום (חמישי) במתחם האימונים בכפר גלים את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הביתי במסגרת המחזור השביעי בליגת ג'פניקה מול מכבי נתניה ( שני, 21:00). מאמן הקבוצה, פרד רוטן נשאל קודם על תוצאות נבחרת ישראל בליגת האומות ואמר: "לא הופתעתי מהתוצאות. גם בהפסד בחודש שעבר לאלבניה הייתה טובים אך החמצתם הרבה, בדיוק כמו מכבי. יש כאן לא מעט שחקנים טובים ומוכשרים".



המאמן התייחס לתוצאות האחרונות ואמר: "הלחץ במועדון הזה הוא גדול. זה לא פשוט עבורי ועבור השחקנים אך בסופו של דבר מתרגלים לכך. מבחינת היכולת מגיע לנו להיות בצמרת. אני לא חושב על התסריט הרע לקראת המשחק מול נתניה. אנחנו עובדים קשה בשבועיים האחרונים כדי להשיג תוצאה טובה". רוטן התייחס לנתניה ואמר: "מדובר בקבוצה טובה שעברה שינויים לאחר שערן לוי ודיא סבע עזבו. למרות זאת, עדיין מדובר בקבוצה מגובשת ואני חושב שיש לנו את האיכות לנצח, בטח במשחק ביתי".
לאחר רוטן, שחקן הקבוצה, מוחמד עוואד, התראיין ואמר: "אני לא מסתכל על שחקנים אחרים. אני מרוצה מהסגנון שאנחנו משחקים אבל אנחנו צריכים לנצל מצבים. לא משנה לי איפה אני משחק, בקו או באמצע המרגש, אני אתן הכל על מנת להחזיר על האמון שנותנים בי. בסופו של דבר אני חייב להביא מספרים, כך אני נמדד".