2:2 דרמטי לנוער מול הפועל ת"א
EN threads facebook youtube instagram tiktok
2:2 דרמטי לנוער מול הפועל ת"א
שבת , 20/10/2018

2:2 דרמטי לנוער מול הפועל ת"א

מכבי הרדי חיפה היתה בפיגור עד לתוספת הזמן, עד שגיא דהן השווה. גיא דהן כבש צמד. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, שיחקה הבוקר מול הפועל תל אביב וסיימה ב-2:2 דרמטי.
הירוקים לא פתחו טוב את המשחק וכבר בדקה הרביעית הפועל ת"א עלתה ליתרון מהיר. אושר דוידה נגח 1:0 לאחר פעולת הכנה מדניאל קונצי מצד שמאל. ב
דקה ה-17 השמטת כדור מידיו של שוער הפועל ת"א, רוי ברנס. סופיאן חביבו השתלט על הכדור ובעט ישר לגופו של השוער שהציל שער בטוח.
דקה 21 שריף כיוף הדף כדור חזק מתוך הרחבה, מרגלי אלהין אדמה. דקה אחרי הצלה מהקו של אדר אזרואל, של כדור שהיה בדרך לרשת מנגיחה של דניאל קונצי. מכבי ניצלה מספיגת השני.
דקה 44 שוב כיוף מונע את השני של הפועל ת"א. דניאל קונצי בעט מתוך הרחבה אבל מצא את כיוף מוכן. הירוקים ירדו למחצית בפיגור 1:0.
המחצית השניה נפתחה בשלושה חילופים של חיפה, אבל היא נפתחה כמו הראשונה. בדקה 47, הייתם פאלח הפיל את עלי אבו עברה מגנה של הפועל ת"א בתוך הרחבה. השופט שרק לפנדל ואושר דוידה כבש מהנקודה הלבנה. 2:0 לאורחת.
דקה 65 דניאל מור יוסף פרץ מצוין באגף שמאל והעביר כדור רוחב , גיא דהן בעט מתוך הרחבה ולשוער לא היה סיכוי. מכבי מצמקת ל-2:1.
שתי דקות לאחר מכן הזדמנות מצוינת לגיא דהן להשוות את התוצאה, כשמצא את עצמו מול השוער אבל בעט גבוהה. חיפה נראתה יותר מסוכנת בדקות האלו.
דקה 73 דניאל מור יוסף מקבל כדור ארוך מסופיאן חביבו וניסה לבעוט מהאוויר בתוך הרחבה, אך פספס את הכדור.
דקה 83 גיא דהן מופל על סף הרחבה והוא בעצמו ניגש לבעוט את הכדור החופשי. דהן בעט מסובב לפינה הרחוקה והשוער הרחיק לקרן.
בתוספת הזמן זה קרה. דדו ירין הרים כדור לרחבה, הפעם גיא דין היה במקום ונגח פנימה. 2:2 דרמטי.
 
הרכב מכבי "הרדי" חיפה:
שריף כיוף, אסף סלע, אדר אזרואל, דניאל מור יוסף, מוחמד גדיר, מוחמד אבו פאני, הייתם פלאח, סופיאן חביבו,  ג'אבר מחמוד, טימוטי מוזי, גיא דהן .
 
שותפו: רועי מרדכי, דדו ירין, אברהים ג'ואברה, ג'ורג' חורי.