נוער: מכבי סיימה ב-0:0 מול מכבי פ"ת
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: מכבי סיימה ב-0:0 מול מכבי פ"ת
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 27/10/2018

נוער: מכבי סיימה ב-0:0 מול מכבי פ"ת

הקבוצה שיחקה היום (שבת) מול המוליכה מאם המושבות ולא הייתה רחוקה מניצחון חוץ. תיקו שני ברציפות לחניכיו של בנדו

במסגרת המחזור העשירי בליגת העל לנוער, מכבי 'הרדי' חיפה סיימה היום (שבת) בתיקו ללא שערים במשחק החוץ נגד מוליכת הטבלה, מכבי פ"ת. הקבוצה הגיעה לפ"ת לאחר שגם במחזור הקודם סיימה בתיקו דרמטי מול הפועל ת"א. המשחק היום התנהל בצורה שקולה והמיקום בטבלה של שתי הקבוצות לא היה נראה על כר הדשא.המארחים לחצו לקראת סיום המחצית הראשונה אך לא הצליחו להגיע להזדמנויות מסוכנות. המחצית השנייה הייתה שייכת לחניכיו של אריק בנדו שיצרו לא מעט הזדמנויות, אך הכדור לא מצא את הרשת. ההזדמנות המסוכנת ביותר הייתה של מאור לוי בדקה ה-88 שבעט כדור חופשי מ-20 מטרים ופגע במשקוף.

בצוות המקצועי של הקבוצה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק בעקבות היכולת במחצית השנייה. מצד שני, במועדון מבינים כי תוצאה כזו בחוץ, מול מוליכת הטבלה, היא תוצאה שמעניקה ביטחון לשחקנים ומאמינים כי המשחקים האחרונים החזירו את הבטחון לשחקנים.
 
חשוב לציין כי לראשונה מאז הקמת ליגת העל לנוער ב-1983 לא נרשם תיקו 0:0 בין המארחת המלאבסית לחיפאים. בכלל, תוצאת תיקו נדירה במשחקים הללו ורק פעמיים בעבר הקבוצות חלקו ביניהן את הנקודות. בפעם האחרונה שקבוצת הנוער הפסידו למכבי פתח תקווה בחוץ זה היה לפני שש שנים (בעונת 2012/13) בתוצאה 2:0.