סיכום משחקי מחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי מחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 04/11/2018

סיכום משחקי מחלקת הנוער

מחלקת הנוער של המועדון רשמה שבת שברובה הייתה מוצלחת עם ניצחון גדול של קבוצת נערים א'. חניכיו של אבוקרט אירחו את אשדוד למשחק עונה ואיזו קבוצת לא מפסיקה לכבוש בצרורות? הכל בכתבה. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי


 
שחקני קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה שבו למשחקי הליגה בסערה. אחרי שחלקם היה שותף להצלחת הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה, נקרתה בדרכם בני סכנין שהובסה ב"קצף" 7:1, ניצחון השיא של חיפה בעונה זו. חניכיו של יוסי ג'אנח לא עשו הנחות ליריבה, ולמרות ששניים מחלוציהם, לירוי גבאי וסוף פודגוראנו 'הוקפצו' לקבוצת הנוער, עדיין נותרה מספיק תחמושת ברגלי נבו שדו (צמד), סתיו נחמני (2), משה גולן, שניר ביטון וטום ברקוביץ כדי להכניע את קבוצת התחתית מהמגזר. הניצחון הקפיץ את חיפה למקום השלישי כאשר הפער בינה לפסגה עומד על שמונה נקודות.
"קבוצת הנדנדה", נערים א' מכבי "שמעון" חיפה מנהלל, ממשיכה לצבור נקודות כדי לחזור לצמרת. חניכיה של ענבל נמני-קנפו יצאו למשחק חוץ בכפר יאסיף, קבוצה המדורגת מעליה, ושבה עם ניצחון דרמטי 2:3. שער חובה כבר בדקה השלישית לא ריפה את רגלי השחקנים בירוק ש"שמרו" על התוצאה עד לסיום המחצית הראשונה ויצאו מחדר ההלבשה חדורי מאבק לא להפסיד. ינאל עראידה הצליח לטעת תקווה עם שער שוויון (57) ואז צץ באסם זערורה ובתוך שתי דקות (70,68) עקץ את המקומיים שנאלצו להסתפק בשער מצמק בדקת הסיום. 13 הנקודות באמתחת הקבוצה מהעמק מבטיחות לה פחות בתקופה הקרובה שקט נפשי לקראת הבאות.








החמצה. בתחושה מאכזבת סיימו שחקני מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב', ליגת העל) את משחק הצמרת מול מ.ס. אשדוד, אחרי שספגו הפסד ביתי ראשון ודווקא מול המוליכה 2:1. קבוצתו של אברהם אבוקרט הגיעה למשחק הביתי אחרי מסע בן ארבעה ניצחונות רצופים בחודש האחרון ודווקא כאשר נדמה היה שתמשיך את המומנטום ותסגור את הפער מהמקום הראשון, כשלה. החיפאים עשו כמעט הכול טוב במשחק. שלטו, גילו עדיפות ברורה ורק יכולת שיא של שוער האורחים שגילה יכולת נהדרת, מנעה מהם לתרגם את יתרונם. מי שעשתה זאת ראשונה, האורחים (דקה 11) ואז, בדקה ה-58 שביב תקווה חיפאי בדמות שער שוויון של ספיר רזון. חיפה המשיכה לתקוף, שער הניצחון נפל בעבר השני (65) והפער בצמרת צמח מחדש לחמש נקודות.
מי שממשיכה לשמור על פרופיל גבוה, היא קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד שממשיכה לנצח, הפעם 0:1 על הפועל קריית שמונה משער של שאדי חמודה בדקה ה-17. בחלוף תשעה מחזורים קבוצתו של אריק מלכה מדורגת כבר במקום השני כאשר רק הפועל כפר סבא מקדימה אותה בשתי נקודות. לא מיותר להזכיר שהמאמן המצליח רשם עוד משחק ללא הפסד בשלוש השנים שהוא מאמן בשלוחת מכבי חיפה בנהלל.
לראשונה העונה, ניצחון שני רצוף לקבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף". יצאה למגרש בסופרלנד בראשון לציון וחזרה צפונה עם ניצחון 0:4 על הפועל ראשון לציון שהקדימה אותה בטבלה ערב המשחק. התופעה המעניינת בניצחון קבוצתו של אמיר סופר, בשני ניצחונותיה הרצופים בהם כבשה תשעה שערים, לא נמצא ולו כובש צמד אחד. לפני שבוע, בניצחון על עירוני מודיעין חמישה כובשים, השבוע ארבעה מבקיעים עם "בודדת". עידו אלמישלי (33), נור עותמאן (55), אורי עזו (60) ועילאי ביטון (74). רוצים קוריוז ? קבלו אותו מדו"ח השופט. אצלו השחקן שלו ולרשטיין הוחלף בדקה ה-60 ואחרי יציאתו...כבש שער, שחקן אחר, אורי עזו, כלל לא שותף ובכל זאת כבש את השער השלישי. כשמנצחים ועולים מקום אחד (תשיעי), מותר גם להשתעשע. סופרלנד, לא ?






בעבר, ניצחון של הפועל חיפה על מכבי "מקס" חיפה מנהלל (נערים ג'), היה מתקבל בטבעיות. אלא שבשנים האחרונות היוצרות התחלפו, רוב קבוצות השלוחה הירוקה מהעמק עדיפות על פני ה"אדומים" ואם תרצו, ניצחון הפועל על חיפה/נהלל 0:2 מפתיע, ולו בגלל שה"ירוקים" מהעמק היו מדורגים ארבעה מקומות מעל המארחים. צמד שערים בדקות 22 ו-57 חרץ את גורל המשחק וזאת הפעם השנייה בשמונת המחזורים שקבוצתו של אוהד רוזלס מסיימת משחק ללא שער זכות.
אין חדש תחת השמש בקבוצתו של צחי נהרדע, מכבי "מיכאל" חיפה (ילדים א', מחוז השרון). ניצחון רביעי ברציפות מאז פתיחת העונה ושוב "על האפס". הפעם ספגה ולא כבשה ניר רמת השרון 3:0 מצמד של יובל גרוס ושער בכורה של ירין דוידוביץ, צאצאו של שוער העבר, ניר דוידוביץ, המשמש בתפקיד מאמן השוערים במחלקת הנוער. אגב דוידוביץ, הכובש הצעיר לא ממשיך את דרכם של סבו, בנימין שניצב בשער הקבוצה הבוגרת בשנות החמישים ותחילת שנות השישים ושל אביו המפורסם.







הפתעה ב"קצף". אמנם, קבוצת ילדים א' מכבי חיפה גולדשנפלד אותה מאמן אביב קנפו, מדורגת אחרי המועצה האזורית משגב ובכל זאת, הקבוצה הביתית רצתה לנצח ולהישאר בלתי מנוצחת בביתה. למרות שהפעם ה"בית" הועתק למגרש הסינטטי בחיפה. ליעד ניסני הבקיע את שערו השמיני ושומר על קצב הבקעה של שער לפחות בחמשת משחקי הקבוצה, יואב קלוזנר עם שערו השני אבל האורחים כבשו שלישייה וניצחו 2:3 בהשאירם את שחקני נהלל במקום השביעי ועם פער בן שש נקודות מהפסגה.
קבוצת ילדים ב' מכבי "שמואל" חיפה, בהדרכתו של יוסי צרפתי, ממשיכה להחזיר את הצבע ללחייה. בשבת גברה ללא תנאי על מכבי ברקאי 0:11 ומה שנראה בעבר טבעי, ניצחון שני ברציפות, הפך הפעם לעובדה חדשה.
68 הפרש- זהו מאזן השערים של מכבי "עודד" חיפה (ילדים ג') שהצליחה לראשונה בעונה לשמור על שער נקי מספיגה ולנצח את מ.ס. קדימה/צורן 0:15. קבוצתו של יורם בסר, יחד עם הפועל כפר סבא ובית"ר טוברוק הצליחו עד כה לצבור את מקסימום 12 הנקודות.
שלוש נקודות פחות, גם עם מלוא הנקודות (9 מ-9) לקבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד במחוז חוף. קבוצתו של לירן אהרן ניצחה עד כה את יריבותיה בהפרשים משמעותיים, השבוע את מכבי צור שלום בחוץ 1:13. רק למ.כ. נווה-יוסף והפועל מטה אשר מאזן מושלם כמו לחיפה/נהלל.
קבוצת טרום א' מכבי "ישעיהו" חיפה ממחוז השרון, בהדרכתו של בני הרשקוביץ ממשיכה במסע ניצחונותיה. עד היום שיחקה ארבע פעמים מחוץ לביתה וניצחה בכולם. האחרון שבהם נגד הפועל חדרה שנכנעה לחיפאים העדיפים 18:3.
ניצחון רביעי רצוף גם לקבוצתו של טל הנדלר, מאמן מכבי חיפה גולדשנפלד (טרום א') שהצפינה לקריית שמונה וחזרה עם ניצחון 7:12 על בעלת הבית. לא פחות מחמש קבוצות שומרות על מאזן נקי מהפסדים במחוז חוף.
הקבוצה הצעירה ביותר במחלקת הנוער, מכבי "יואל" חיפה (טרום א' במחוז המפרץ) ששחקניה צעירים בשנה משאר הקבוצות במחוז, נחלו הפסד בכורה היום (ראשון) בקריית חיים . חניכיו של מתן אלמליח הפסידו 14:13 ל"צו פיוס" קריית חיים.