"חלום אחד לא הגשמתי: להביא אליפות למכבי"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
  "חלום אחד לא הגשמתי: להביא אליפות למכבי"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 06/12/2018

"חלום אחד לא הגשמתי: להביא אליפות למכבי"

שלושה ימים לאחר הודעתו על סיום עבודתו במועדון, אלי גוטמן כינס מסיבת עיתונאים בה דיבר על הפרישה מאימון ועל התקופה הקצרה במכבי. המאמן היוצא העביר מסר לאוהדי הקבוצה: "מצפים לכם ימים יפים, המועדון הוא אימפריה"

 לצפייה במסיבת העיתונאים המלאה, לחצו על התמונה

היום (חמישי) המאמן היוצא של מכבי חיפה, אלי גוטמן, ערך מסיבת עיתונאים בסמי עופר בה התייחס לפרישה שלו מאימון לפני שלושה ימים וסיפר על הקדנציה הקצרה במכבי כמאמן ראשי.

גוטמן פתח את מסיבת העיתונאים כשהוא מתקשה לעצור את הדמעות ואמר: "אני מודיע לכם בצער רב שלא תראו אותי יותר כמאמן כדורגל על הקווים. הכל מטעמים בריאותיים. אני לא מעכל שאני צריך לסכם קריירת אימון. שלושה שבועות הרגשתי בשיא כושר האימון שלי, עם מלוא התשוקה ומלוא האנרגיה. אני מודה לקדוש ברוך הבא על הקריירה שנתן לי".



גוטמן ניסה לסכם את התקופה הקצרה במועדון ופנה לאוהדים: "כואב לי על הסיטואציה הזאת, אני יודע כמה רציתם שאגיע, כמה תמכתם. אני מבטיח לכם שעוד מצפים לכם ימים יפים עם המועדון הזה, הוא אימפריה, אין לי ספק שהוא יחזור לקדמת הבמה. רציתי להביא את הקבוצה לאירופה ובעונה הבאה להתמודד על האליפות". המאמן הוסיף: "את החלומות שלי בכדורגל הישראלי הגשמתי, חוץ מחלום אחד: להביא אליפות למכבי חיפה. לא מצטער שהגעתי למכבי חלמתי כל הזמן לסגור מעגל במועדון הזה".

המאמן שהגיע לאימון הבוקר (חמישי)  סיפר כי היה מעורב בהכנות למשחק בסכנין וגם למשחק בשבת מול קריית שמונה: "הייתי היום באימון, חיבקתי את השחקנים, נותן מילה פה מילה שם, אם הייתי מרגיש שזה מעיק עליהם, לא הייתי בא. עבדתי עם איתי (מרדכי) למשחק הבא, עברנו על הווידאו, זה מרגיע אותי. כל השאר זה איתי והשחקנים, שצריכים לתת הכל במשחק".