"חשוב לי להחזיר על האמון"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"חשוב לי להחזיר על האמון"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 13/12/2018

"חשוב לי להחזיר על האמון"

המגן השמאלי של הקבוצה, סאן מנחם, מתכונן לקראת המשחק בשני (21:00) מול מכבי ת"א ובראיון נרחב לאתר הרשמי הוא אומר: "אנחנו אינטליגנטים ויודעים שזה לא המקום שאנו צריכים להיות בו".


ביום שני (21:00, סמי עופר) בפתיחת הסיבוב השני בליגת ג'פניקה, הקבוצה תפגוש את מכבי ת"א. המגן, סאן מנחם (25), שהאריך לאחרונה את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות התייחס בראיון לאתר הרשמי למיקום של הקבוצה בטבלה, הציפיות להמשך העונה ועל המעבר להתגורר בחיפה.

בשבת האחרונה מול ק"ש, קבוצתו בעונה שעברה, המגן כבש את שערו הראשון העונה אך את האכזבה מספיגת השער בדקה ה-93 ניתן עדיין לחוש אצל מנחם: "זה מתסכל מאוד בלשון המעטה, רצינו ליצור ניצחון נוסף לאחר המשחק בסכנין ולצאת לדרך של ניצחונות. לצערנו זה לא קרה, אך בענף הזה אנו צריכים להתאושש ומהר ולהסתכל כבר על המשחק הקרוב". מנחם התייחס למשחק מול מכבי ת"א ואמר: "אנחנו מגיעים מוכנים לכל יריבה. הם כרגע הקבוצה הטובה ביותר בליגה. אנו צריכים פחות להסתכל עליהם וצריכים להיות מרוכזים במשך 90 דק' על מנת להשאיר את הנקודות בבית". המגן הוסיף: "כולם בחדר ההלבשה מבינים את החשיבות של המשחק הזה עבור האוהדים שלנו וגם עבורנו. איבדנו יותר מדי נק' בסמי עופר ואני מאוד מקווה ומאמין שהסיבוב הזה יהיה טוב יותר מהראשון".


מאוכזבים מהסיבוב הראשון?
"במכבי חיפה המטרה תמיד היא להיות בצמרת ולהוות פקטור, כל עוד אנחנו לא שם, אז האכזבה היא טבעית. אני חושב שהיו לנו לא מעט משחקים בסיבוב שהיינו עדיפים על היריבה אך בסופו של דבר לא יצאנו עם הנקודות. זה שילוב של חוסר ריכוז וקצת מזל"

אתה מרוצה מהיכולת שלך העונה?
"אני חושב שהייתי יכול לעשות יותר, אבל באופן כללי אני מרוצה אם נוציא את ההרחקה מול נתניה שגרמה לי להיות בחוץ במשחקים נגד הפועל ת"א ובית"ר ירושלים.


סאן מנחם בחר לצאת בשנה שעברה לשנת השאלה בעירוני קריית שמונה על מנת לקבל דקות משחק מה שהתברר כהחלטה נכונה. לאחרונה כאמור האריך את חוזהו במכבי עד לשנת 2021 וגם העתיק החודש את מקום מגוריו לחיפה לאחר שהתגורר במרכז הארץ: "רציתי לשחק  ולהוכיח שיש לי מקום במועדון הגדול ביותר בארץ. לכן אני בכל אימון וכל משחק נותן הכל. זה מאוד חשוב לי ואני מודה על האמון. המעבר להתגורר לחיפה הוא אמנם טרי אבל ללא ספק זה היה מהלך מתבקש. אני חי יותר את העיר, את האוהדים, למרות שבמרכז האהדה לקבוצה היא עצומה". 
 
לצאת לשחק בחו"ל? משהו שעובר בראש?
"הדבר היחידי שעובר לי בראש וזה לא קלישאה זה פשוט להיות חלק מהחזרת מכבי חיפה למקום שהיא צריכה להיות בו בכדורגל הישראלי. יש לנו עוד סיבוב שלם לשנות את העונה הזו ואני מקווה שנעשה את זה".