סיכום משחקי מחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי מחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 16/12/2018

סיכום משחקי מחלקת הנוער

שבת במחלקת הנוער של מכבי: מאזן מושלם לנערים ולקבוצות ילדים ג' וטרום. שני הפסדים זהים למנוצחות היחידות של המחלקה בשבת בה נכבשו לא מעט שערים. כל התוצאות בכתבה של יצחק הברמן. צילומים: ג'ו הירש, האתר הרשמי

נסעו לסופרלנד ולא כדי להשתעשע. שחקני מכבי "עלמני" חיפה (נערים א') הדרימו לראשון לציון ושבו עם ניצחון גבוה- 1:6 מול הקבוצה המקומית המדורגת במקום העשירי. שלושה שערים במחצית הראשונה מרגלי נבו שדו (19), שניר ביטון (24) וסתיו נחמני (29) ועוד שלישייה במחצית השנייה, הפעם מלאכת הבקעה של סתיו נחמני (55) וצמד של נבו שדו (80,72) השלימו למאמן יוסי ג'אנח שבת מוצלחת. המארחים לא התנחמו משער בדקה ה-69 בשער הכבוד כאשר חיפה כבר הוליכה בהפרש ארבעה שערים. פער שבע הנקודות בין מכבי למוליכה מכבי תל אביב נשמר כאשר נותרו עוד שני משחקים ביניהן, כלום לא אבוד.

מכבי אחי נצרת (נערים ב') חשבה להיעזר בשרותיה הנדיבים של הרוח המזרחית שנשבה בעוצמה במתחם הנוער ב"קצף". לשחקניה הטכניים של מכבי יהויכים" חיפה, מזג האוויר לא התאים ולכן ירדו במחצית לחדר ההלבשה עם נקודה ו-0:0. במחצית השנייה שחקן נצרתי סייע לחיפה (58) לפרוץ את שער הקבוצה מהמקום השני מהסוף ובהמשך העלה ספיר רזון את מאזן שעריו לשמונה עם צמד (80,64). בסיכום 0:3 לקבוצתו של אברהם אבוקרט המדורגת שלישית, מרחק חמש נקודות מהמוליכה, מ.ס. אשדוד.

נהנים ומנצחים- זאת סיסמת המשחקים של מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף" ( נערים ג') שלפי שעה רחוקה מאוד ממאבקי הצמרת. יחד עם זאת, המקום החמישי, במרחק 11 נקודות מהמקום הראשון, מאפשר לקבוצתו של אמיר סופר להפגין משחקים נאים לעין ועמוסי שערים. כך קרה גם במשחק הביתי מול בני יהודה שהסתיים בניצחון חיפאי מרשים 1:4. היה זה יומו הגדול של הבלם תום דריהם שאינו מרבה לכבוש והבקיע פעמיים (42,11) ונתן לחיפה מקדמה רצינית. בהמשך היו אלה אורי עזו (53) ונור עותמאן (68) שהשלימו את הרביעייה. רק בסיום (80) המארחת הורידה את הרגל מהגז ואפשרה ל"כתומים" לכבוש שער כבוד.



היסטוריה עונתית בקבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה מנהלל. ערב המשחק דורגה קבוצתו של אוהד רוזלס אחרי ניר רמת השרון, בעקבות הניצחון 0:2 מהפך במיקום. חיפה/נהלל דילגה למקום השישי ולא פחות חשוב: לראשונה העונה שער הקבוצה נותר נקי מספיגה. ניצחון שלישי ברציפות.

קומסי-קומסה בילדים א'. מכבי "מיכאל" חיפה של צחי נהרדע עלתה למשחקה הביתי מול הפועל רעננה בידיעה. גם הרוח המזרחית העזה שנשבה בשעת בוקר מוקדמת שיחקה תפקיד חשוב אך בסופו של משחק הספיק שער בודד של עדן בן-סימון כדי להשאיר את הנקודות בבית. לחיפה משחק חסר לעומת ה"ירוקים" מהשרון ולשתיהן 24 נקודות.
בקבוצת ילדים א' מכבי חיפה גולדשנפלד ביקשו להיות הראשונים שמנחילים הפסד ראשון לעירוני נשר. אולם חניכיו של אביב קנפו נאלצו לרדת מכר הדשא באצטדיון בנשר מאוכזבים מהפסד 3:1. הילדים מנהלל מדורגים במקום השלישי במחוז חוף.

שבוע קשה עבר על מכבי "שמואל" חיפה (ילדים ב') שלא הצליחה לנצח בשלושת משחקיה. הראשון בגלל...גשם שביטל את משחקה בהרצליה, השני בתיקו "מוזר" (0:0) בתחילת השבוע במעגן מיכאל והשבת הפסד שלישי העונה למכבי נתניה בתוצאה 3:1. למאמן הוותיק, יוסי צרפתי, ולקבוצתו זאת עונה יוצאת דופן מאחר ושנים רבות קבוצת ילדים ב' התמודדה על התואר ובוודאי לא הפסידה כמעט מחצית ממשחקיה בשלב כזה של העונה. בתום תשעה מחזורים הקבוצה מרוחקת 11 נקודות מהמקום הראשון ומעייניה נתונים יותר, מלבד לשיפור מאזן הנקודות, למסגרת הגביע.



קבוצת ילדים ב' מנהלל בהדרכתו של שמעון הרוש, מכבי חיפה גולדשנפלד, חנכה את הופעותיה במגרש אתו"ס המרשים בקריית חיים ו"הביאה מתנה" בדמות ניצחון על מ.ס. רובי שפירא 3:6. קבוצות חיפאיות רבות משתמשות במתקן החדש, נהנו ממנו בעיקר ניתאי אביטן (2), ג'אד שיבלי (2), עידן גור ועמאד עבדאללה.

לא נרשמה התרגשות גדולה בקבוצת ילדים ג' מכבי "עודד" חיפה שניצחה בביתה את הפועל הרצליה 1:15 וחלפה מעל רף 100 שערי זכות בשבעה משחקים (ליתר דיוק 103). הניצחון השביעי של הקבוצה אותה מאמן יורם בסר משאיר את ה"ירוקים" בפסגה כאשר יש לה שותפה, הפועל כפר סבא, שגם היא עדיין לא איבדה נקודות.

ניצחון קליל גם לקבוצת ילדים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד ששחקניה נהנו לנצח ב"מיני דרבי" את הפועל חיפה 1:12 ולהישאר במקום השני, אחרי מ.כ. נווה-יוסף. קבוצתו של לירן אהרן צברה עד היום 18 נקודות בשבעת משחקיה.
במשפט פלילי גם השופטים היו מביעים פליאה. שלוש קבוצות טרום, בשלושה מגרשים שונים, שלושה ניצחונות ובכל המגרשים המנצחים כבשו 19 שערים. תאום תוצאה מראש או לא?מבהחלט לא, צרוף מקרים נדיר, אולי חד-פעמי. קבוצת טרום א' מכבי "ישעיהו" חיפה אותה מאמן בני הרשקוביץ מצטערת שהגשם מנע ממנה לפני שבוע לזכות כנראה בשלוש נקודות נוספות, לא לקחה ללב ויצאה לטירה כדי לחזור מהמשחק מול מועדון הספורט המקומי עם ניצחון 1:19. ריפא במשהו את ההפסד הדרמטי לפני שבועיים בטוברוק, הפסד שבעטיו הנתנייתים מוליכים את טבלת מחוז השרון בפער שלוש נקודות מחיפה. במחוז חוף, ממשיכה מכבי חיפה גולדשנפלד לשמור על מאזן מושלם וגם היא הבקיעה 19 שערים לרשת המארחת הפועל מעגן מיכאל שהפסידה 19:4. חבורתו של המאמן טל הנדלר זכתה בניצחונה השביעי וחסר לה משחק כדי להשתוות למ.כ. נווה-יוסף שאף היא לא איבדה נקודות עד כה.

4:19 זהה ובמשחק אחר, שייך לקבוצת טרום א' מכבי "יואל" חיפה במחוז המפרץ. היא החליפה ביתיות עם הפועל טירת הכרמל והשאירה את הנקודות במגרש הסינטטי ב"קצף". המאמן מתן אלמליח וחניכיו רשמו ניצחון שביעי לעומת הפסד בודד, מאזן המקנה להם את המקום הראשון. ואסור לשכוח שהחבר'ה הללו צעירים בשנה מרוב שחקני קבוצות הליגה.