אנחנו זוכרים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אנחנו זוכרים
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 15/01/2019

אנחנו זוכרים

לקראת יום השואה הבינלאומי שחל ב-27.1, הקונגרס היהודי העולמי יצא פעם נוספת בקמפיין WeRemember#. מכבי, כמו בשנה שעברה, ממשיכה במסורת ומתגייסת לפרויקט העולמי


הקונגרס היהודי העולמי, החל פעם נוספת בהכנות לקראת קמפיין WeRemember# לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה לשנת 2019. הקונגרס, שהינו  ארגון בינלאומי המייצג מעל ל-100 קהילות יהודיות ברחבי העולם, מציין זאת מדי שנה ב-27 בינואר.
מכבי חיפה ממשיכה במסורת והתגייסה שוב לפרויקט העולמי, במטרה לכבד ולהוקיר את זיכרון השואה ולהעביר את המסר של: "לעולם לא עוד".
כזכור, בשנה שעברה, על קירות מחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו, הוקרנו התמונות של שחקני מכבי עם הכיתוב WeRemember#. קמפיין זה שם לעצמו למטרה לרתום את ההשפעה של המדיה החברתית ולהעלות את המודעות והידע לנושא השואה – וכל צורות שנאת הזרים ורצח עם ברחבי העולם - ובמיוחד לפעול לחינוך הדור הצעיר במטרה לוודא שאכן לעולם לא עוד. בשנה שעברה זכה הקמפיין להצלחה חסרת תקדים, כאשר למעלה מ-650 מיליון אנשים ברחבי העולם נחשפו אליו.

השנה, החל הקמפיין ב-7 בינואר ויגיע לשיאו ב-24-27 בחודש, כאשר כלל התמונות שנשלחו מרחבי העולם יוקרנו במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו וישודרו בעמוד הפייסבוק של הקונגרס היהודי העולמי. מהקונגרס היהודי עולמי נמסר כי הם רואים בהשתתפות מכבי חיפה כתוספת בעלת חשיבות עליונה להצלחת הקמפיין. עוד הוסיפו: "הדבר ללא ספק יוביל לכך שכל בית בישראל ישמע על הקמפיין ויבין את חשיבותו.