“אני שמח שהקהל נהנה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
“אני שמח שהקהל נהנה"
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 05/02/2019

“אני שמח שהקהל נהנה"

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, היה מרוצה מהניצחון אמש (שני) על הפועל ת"א ואמר: "היינו צריכים להרוג את המשחק, אני שמח שהתקדמנו בטבלה"

 צפו במסיבת העיתונאים לאחר המשחק
 
מכבי רשמה אתמול ניצחון מרשים 2:3 על הפועל ת"א שהעלה אותה למקום השני בטבלה לאחר 21 מחזורים בליגת ג'פניקה. במסיבת העיתונאים אמש, התייחס מאמן הקבוצה, מרקו בלבול לניצחון וליכולת הקבוצה במחצית הראשונה: "אני מרוצה. פתחתנו מצוין, הבקענו שערים יפים, שלטנו והיינו אגרסיביים. חבל שספגנו כאלה שערים שלא מחויבים המציאות. בחצי השני היינו צריכים להרוג את המשחק אבל מגיע שאפו לשחקנים כי הם הראו שהם יודעים לשמור על תוצאה תחת לחץ".

בלבול לא הסתיר את שביעות רצונו משחקני הרכש שהגיעו למכבי ואמר: "הבאנו שחקנים כדי שתהיה לנו אפשרו לשנות את המשחק מהספסל ואני שמח שיש לי את האפשרות הזו. מקסים פלקושצ’נקו וקרים ופריי נכנסו טוב למשחק וזאת הייתה המטרה שלנו, להביא שחקנים שיביאו לשינוי".

על העלייה למקום השני בטבלה אמר בלבול: "אני לא חשבתי רחוק מדי כשהגעתי, אלא רק לעבוד מיום ליום. לא פחדתי כשהיינו למטה כשהגעתי ואין לי פחד במה עכשיו כשאנחנו במקום השני. אני שמח שרואים התקדמות גם בטבלה ושהקהל נהנה מקבוצה מחויבת עם צעירים שיהיו התלכיד של הקבוצה בשנים הבאות".