בלבול: "המשחק מול בית"ר מאתגר מאוד"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בלבול: "המשחק מול בית"ר מאתגר מאוד"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 07/02/2019

בלבול: "המשחק מול בית"ר מאתגר מאוד"

הקבוצה ערכה הבוקר (חמישי) מסע"ת לקראת המשחק בטדי מול בית"ר ירושלים (ראשון, 21:00). בלבול התייחס למקום השני שבו מכבי נמצאת כעת: "אנחנו רק 4 נק' ממקום שביעי". איטורה: "מרוצה פה". וייסמן סובל מחבלה בברך ונצטווה לנוח. צילומים: ראובן כהן, האתר הרשמי

צפו במסיבת העיתונאים הבוקר
 
המחזור ה-22 בליגת ג'פניקה יפגיש ביום ראשון באצטדיון טדי את הקבוצה נגד בית"ר ירושלים. הקבוצה ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים במתחם האימונים בכפר גלים עם מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, ושחקן הרכש, מנואל איטורה. החלוץ, שון וייסמן סובל מחבלה בברך, יעבור בדיקת mri בימים הקרובים ונצטווה לנוח לפי הוראת הרופא.

בלבול פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "מדובר במשחק מאתגר מאוד. תמיד אהבתי לשחק נגד בית”ר, גם כשחקן. הפוקוס הוא לעבוד עם הסגל הזה בכל משחק נתון. אני בוחר את הסגל וההרכב האופטימלי. יש לנו סגל רחב מאוד. זה שיש ציפיות זה בסדר גמור. אמרתי שלא נרתעתי מהמקום הנמוך שהקבוצה הייתה בו. מעבר לזה שהתקדמנו בטבלה רואים קבוצה שמחה ומחויבת". המאמן הוסיף: "אני עשרות שנים בכדורגל ויודע לאן מכבי חיפה רוצה להגיע. המאבקים יהיו קשים. כל משחק יהיה חשו". על חיזוק הקבוצה והסגל הנוכחי אמר: "התחזקנו במקומות שהיינו צריכים להתחזק בהם. שמח שיש לי כאב ראש בריא, שאפשר לעבור משיטה לשיטה תוך כדי משחק ובין משחקים. יש לי הרבה אופציות עכשיו. יש לנו סגל רחב מאוד, על כל עמדה יש לפחות שניים-שלושה שחקנים".

שחקן הרכש החדש, מנואל איטורה, התייחס לתקופה הקצרה שהוא נמצא פה ואמר: "הגעתי לקבוצה עם אנשים טובים ושחקנים טובים. הקבוצה טובה מאוד, ראיתי את המשחקים הקודמים של הקבוצה ואני מרוצה מאוד מהכל - גם מהסגנון, גם מהשחקנים". איטורה התייחס לכושרו הנוכחי ואמר: "הגעתי לפני זמן קצר והתאמנתי עם הקבוצה. אני עדיין לא מכיר את השחקנים אבל אם המאמן יחליט שאני מוכן לעלות לכר הדשא, אין לי שום בעיה".