תרומה הדדית
EN threads facebook youtube instagram tiktok
תרומה הדדית
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 05/02/2019

תרומה הדדית

היום (שלישי) התארחו באימון הקבוצה 2 ניצולות שואה על מנת לאסוף את התרומה שתרמו השחקנים והצוות המקצועי לעמותת "יד עזר לחבר". היה מרגש. צילומים: אדיר יזירף

אורחות חשובות הגיעו הבוקר לאימון הקבוצה. מדובר בגברת מרים ליניאל, בת 97, ניצולת השואה מפולין. אליה הצטרפה הגב', יהודית רוזנצוויג, בת 90 ניצולת השואה מצ'כיה. שתיהן הן דיירות "הבית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה. הן הגיעו על מנת לאסוף את התרומה שאספו שחקני המועדון והצוות המקצועי לניצולי השואה של העמותה. המפגש של השתיים היה מרגש מאוד והם פגשו את שחקני המועדון ואת הצ'ף סקאוט, אלון חרזי. חרזי חיבק את ניצולות השואה וסיפר ליהודית ולמרים אודות סבו ובני משפחתו ועל החשיבות של לזכור, ולעולם לא לשכוח. כזכור, הגב' רוזנצוויג עלתה לאחרונה אל מרכז כר הדשא כשנשאה את כדור המשחק בתחילת משחק הליגה שהתקיים לאחרונה לעיניי כ 20 אלף צופים באצטדיון ע"ש "סמי עופר" בחיפה, בין קבוצות הכדורגל של מכבי והפועל רעננה.
 
עם סיום המפגש, העניקו ניצולות השואה תעודות הוקרה, כשאליהן התלווה גם סמנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", עו"ד איתי סויסה. בנוסף הוענק סיפרו של שמעון סבג, "עדות חיה" לכל אנשי המועדון, המספר אודות ניצולי השואה של העמותה, ועל תרומתו היפה לטובת רווחתם של ניצולי השואה של העמותה. 
 
מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג, שלח את ברכתו לאירוע ואמר: "ברצוני להודות מקרב לב להנהלת מועדון הכדורגל "מכבי חיפה" ולעומד בראשה מר יעקב שחר, לרפי אוסמו מנהל הקבוצה, לידידי היקר מר אלון חרזי ולכל אחד ואחד משחקני הקבוצה על תרומתם היפה. אני חושב שהתנדבותו של מועדון מכבי חיפה כמועדון ראויה להערכה עצומה והוא מודל לחיקוי בתרומה והתנדבות למען הקהילה ואנחנו גאים על שיתוף הפעולה רב השנים עם מועדון מבורך זה. אהבתו החזקה של מועדון הכדורגל מכבי חיפה לניצולי השואה כלל לא מובנת מאליה. ניצולי השואה של העמותה כבר מזמן הפכו לאוהדים מושבעים של מכבי חיפה והם מרגישים שהם הקמיע ואף חלק מהקבוצה. תודה למועדון על הפירסום על כר הדשא במשחקי הבית באיצטדיון ע"ש "סמי עופר". מאז פירסום ענק זה העמותה מקבלת מידי שבוע תרומות רבות המסייעות לבניית ההוספיס החדש של העמותה, ניצולי השואה אוהבים אתכם ומחבקים חזק אל ליבם כל אחד ואחד מכם, מכבי חיפה - תודה לכם !".