"רוצים לגרום לקהל גאווה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"רוצים לגרום לקהל גאווה"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 14/02/2019

"רוצים לגרום לקהל גאווה"

מכבי ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בראשון (20:30, סמי עופר) מול הפועל חדרה. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול התייחס ואמר: "אני לא מכיר משחק שהוא לא חשוב".

מכבי ממשיכה בהכנות לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-23 בליגת ג'פניקה מול הפועל חדרה. היום (חמישי) ערכה הקבוצה מסע"ת במתחם האימונים בכפר גלים. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס למשחק הקרוב ואמר: "קודם כל אני לא מכיר משחק שהוא לא חשוב. חדרה נמצאת כרגע בפלייאוף העליון וזה משחק מאוד חשוב להמשך שלנו. הם עושים דברים יפים מאוד בליגה, אנחנו באים לכל משחק לנצח. רוצים לגרום לקהל גאווה".

המאמן נשאל על התחרות בהרכב ואמר: "אני שמח שיש תחרות, זה כאב ראש שהוא בריא מאוד. יש לנו סגל מאוד מאוזן. מי שטוב באימונים – ישחק. כל משחק הוא שונה, כל משחק שונה ומתפתח אחרת". בלבול הוסיף: "אני חושב שמכבי חיפה משחקת טוב כתלכיד. אני מרוצה מאוד מאיך שאנו נראים בהגנה, קישור והתקפה. זה נכון שתמיד יש לאן להשתפר, אנחנו עובדים על זה. לא רק במגרש, אלא גם מחוץ לו. אנחנו חוקרים ומנתחים דברים בכדי להשתפר".

קארים פריי הגיע לראשונה למסיבת העיתונאים ואמר: "הכדורגל הישראלי הוא טוב, יש פה הרבה כישרונות ואני אוהב את הדרך בה משחקים פה. מכבי חיפה היא קבוצה גדולה. אני עדיין זוכר את הימים שהיא הייתה באירופה ונקווה שנצליח לשחזר את הימים האלו".