לביא: "יודע מזה דרבי עבור המועדון"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
לביא: "יודע מזה דרבי עבור המועדון"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 21/02/2019

לביא: "יודע מזה דרבי עבור המועדון"

הקבוצה ערכה היום (חמישי) מסע"ת לקראת הדרבי בשני הקרוב. קפטן הקבוצה נטע לביא אמר: "ננסה לשמח את הקהל". בלבול: "נראים טוב במשחקים האחרונים". צילומים: ראובן כהן, האתר הרשמי

צפו במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי


ביום שני תפגוש מכבי את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-24 בליגת ג'פניקה. הקבוצה ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים במתחם האימונים בכפר גלים עם מרקו בלבול והקפטן, נטע לביא. בלבול פתח את מסיבת העיתונאים בהתייחסות לדרבי ואמר: "אנחנו יודעים מה המשמעות של הדרבי עבור הקהל ועבורנו. הפועל חיפה היא קבוצה חזקה, קבוצת פלייאוף עליון, ואנחנו נגיע מוכנים. המטרה שלנו היא לבוא לדרבי ולנסות לנצח ונעשה הכל בשביל זה".

בלבול הוסיף ואמר: "יש לנו סגל טוב ועמוק. זה מאוד מצער שאיבדנו את סלליך ואנחנו מאחלים לו שיחזור לעצמו מהר. יש לנו תלכיד טוב. אנחנו נראה בימים הקרובים מה קורה עם רז מאיר ונדע יותר טוב לקראת מועד המשחק". המאמן התייחס לסגל השחקנים: "אני בונה תלכיד במכבי חיפה לשנים הבאות. זה לא קשור לגיל או לאם שחקן גדל במועדון, אלא ל-DNA שאני חושב שמתאים כדי להיות חלק מהתלכיד הזה. אני הגעתי לתפקיד אחרי שראיתי את מכבי חיפה בהרבה משחקים, עשיתי את השינויים שחשבתי שצריך לעשות. השחקנים עובדים מאוד קשה ומגיע להם שאפו. לשמחתי התקדמנו גם בטבלה וגם ביכולת על המגרש". לסיכום אמר: "מכבי חיפה מכוונת הכי גבוה שאפשר. זה לא מועדון שיכול לכוון למשהו אחר. אני מכיר את המועדון הזה מגיל שמונה ואני יודע שהוא חייב לשאוף הכי גבוה".

אחרי בלבול דיבר הקפטן, נטע לביא, שאמר: "אני גדלתי פה ויודע מה זה דרבי עבור המועדון. ננסה לשמח את הקהל. התפקיד שלי הוא לשמוע מהמאמן איפה אני צריך להשתפר. מרקו שינה שיטה והלך על שיטת משחק וסגנון אחר. חשוב שיחד נעזור אחד לשני להצליח. חשוב מאוד לעבוד קשה. יש לנו ארבעה אימונים כדי להתכונן הכי טוב כדי לנצח".