"באים לנצח"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"באים לנצח"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 14/03/2019

"באים לנצח"

היום (חמישי) הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב בשבת מול בני יהודה. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס למפגש מול הכתומים ואמר: "נצטרך להיזהר מנקודות החוזק של בני יהודה. רוצים שהקהל ימשיך להאמין בנו". צילומים: ראובן כהן, האתר הרשמי



המחזור ה-28 של ליגת ג'פניקה יפגיש את מכבי בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון מול בני יהודה בשבת (20:30, סמי עופר). למסיבת העיתונאים שנערכה בכפר גלים הגיעו הבוקר מאמן הקבוצה, מרקו בלבול ושון וייסמן. בלבול התייחס למשחק הקרוב מול בני יהודה ואמר: "יש לנו אופי ואנחנו באים בכל משחק לנצח, בפלייאוף העליון יהיו קבוצות יותר חזקות ואיכותיות ואנחנו נבוא לעשות את המקסימום". בלבול הוסיף: "נצטרך להיזהר מנקודות החוזק של בני יהודה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ובדברים הטובים שאנחנו יכולים לעשות. צריך לדעת להתמודד עם הכל, אין משחק שדומה אחד לשני.צטרך לשפר מה שעשינו מול ק”ש, מה שהיה בין 20 הדקות הראשונות לאחרונות היה לא טוב. ננסה להמשיך לבוא ולשחק אטרקטיבי ויפה".
בלבול התייחס לעתיד ואמר: "מתרכזים במה שיש לנו לעשות עכשיו ולהתרכז ביום יום ולא לחשוב על מה שיהיה בשנה הבאה או אפילו עוד חודש. לא רוצים לצאת מהפוקוס, רוצים שהקהל ימשיך להאמין בנו. כדי לקנות את האמון שלו לגמרי יש עוד דרך ארוכה".

אחרי בלבול דיבר החלוץ שון וייסמן שנשאל על התחרות בקבוצה ועל המשך דרכו: "יש לנו מאמן מצוין שיחליט ואני מקבל כל החלטה באהבה. הרהורים לקראת העונה הבאה? אני כרגע לא חושב על יציאה לחו”ל ושום דבר, רק על המשחק בשבת וזו לא קלישאה. אשמח לנצח. אנחנו קבוצה טובה עם מאמן וצוות מדהים שמכין אותנו טוב לכל משחק. אנחנו נהנים, מבלים גם מחוץ למגרש וזה הכי טוב".