עדכון כרטיסים לקראת מכבי ת"א
EN threads facebook youtube instagram tiktok
עדכון כרטיסים לקראת מכבי ת"א
מאת: האתר הרשמי , |  ראשון , 24/03/2019

עדכון כרטיסים לקראת מכבי ת"א

מכירת הכרטיסים למשחק מול הצהובים בשבת (21:00, נתניה) תחל מחר (שני). בשלב הראשון יוקצו 60% מהכרטיסים לבעלי מנויים אשר ברשותם חברות תקפה במועדון האוהדים גרין פלוס. בשלב השני, יוקצו 40% מהכרטיסים לבעלי מנויים אשר ליוו את הקבוצה במשחקי החוץ העונה ורכשו כרטיסים במכירה מוקדמת על שמם לפחות ל-5 משחקים מתחילת העונה.


המחזור ה-28 בליגת ג'פניקה יפגיש בשבת (21:00, נתניה) את מכבי במשחק חוץ מול מכבי ת"א. מכירת הכרטיסים למשחק תפתח מחר (שני) ותחולק לשני שלבים על פי שיטת כל הקודם זוכה. בשלב הראשון 60% מהכרטיסים יוקצו עבור בעלי מנויים אשר ברשותם חברות תקפה במועדון האוהדים גרין פלוס. כל בעל מנוי שיש ברשותו גרין פלוס זכאי לרכוש כרטיס בודד. המכירה תיפתח מחר, 25.3, בשעה 9:00.

בשלב השני יוקצו 40%  מהכרטיסים עבור בעלי מנויים אשר ליוו את הקבוצה במשחקי החוץ העונה ורכשו כרטיסים במכירה מוקדמת על שמם לפחות ל-5 משחקים מתחילת העונה. הודעת sms תישלח לבעלי מנויים אלה על מנת לעדכנם על זכאותם לרכישת כרטיס (ההודעה לא תישלח במידה ובעלי המנוי סרב לקבל הודעות ועדכנים מטעם המועדון).כל בעל מנוי העונה לקריטריונים הנ"ל זכאי לרכוש כרטיס בודד. המכירה תיפתח מחר, 25.3, בשעה 14:00.
 
פרטים נוספים חשובים:
  יציע עידוד במפלס העליון - גושים 201-203.
        זכאים להיכנס עם כרטיסי נוער- נשים וילדים עד גיל 18 בלבד.     
 שימו לב, לאחר הכניסה לאצטדיון תתבצע בדיקה של כניסה עם כרטיסים מוזלים (כרטיסי נוער). אוהדים שלא יציגו תעודה מתאימה שלפיה הם בני פחות מ-18, יוצאו מהאצטדיון וכספם לא יוחזר.
       לטובת איסוף הכרטיס יש להציג את כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה ותעודה מזהה של בעל המנוי
*כל בעל מנוי זכאי לרכוש כרטיס בודד. *מנויי חוץ אינם זכאים לרכוש כרטיס במסגרת השלבים הנ"ל. *מספר הכרטיסים מוגבל. *ט.ל.ח.