"אנחנו אותה קבוצה שלא הפסידה במשך 12 משחקים"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"אנחנו אותה קבוצה שלא הפסידה במשך 12 משחקים"
מאת: האתר הרשמי , |  שני , 08/04/2019

"אנחנו אותה קבוצה שלא הפסידה במשך 12 משחקים"

חלוץ הקבוצה, ניקיטה רוקאביצה, בטוח שהתקופה הפחות טובה תחלוף מהר ומתכונן למשחק מול נתניה: "צריכים להישאר ביחד, השחקנים, המועדון והקהל, ולחזור למסלול הניצחונות"


בקבוצה החלו בהכנות לקראת משחק הבית החשוב ביום ראשון הקרוב מול מכבי נתניה (סמי עופר, 20:30). אחרי האכזבה הגדולה מפתיחת הפלייאוף, חלוץ הקבוצה, ניקיטיה רוקאביצה, נשמע חדור מטרה לחזור יחד עם הקבוצה למסלול הניצחונות. ניקי, שכבש העונה תשעה שערים, מביט כבר לעבר הקרב על אירופה מול מכבי נתניה, שנמצאת במקום הרביעי עם מספר נק' זהה (44) למכבי שממוקמת במקום השלישי המוביל לאירופה.
 

 
בראיון לאתר הרשמי החלוץ מסכם את ההפסד המאכזב לחדרה בשבת ומביט כבר לעבר נתניה: "כשאנחנו מפסידים ההרגשה היא תמיד רעה, בטח כשמדובר בהפסד מול הקהל הביתי שלנו. אני אף פעם לא אוהב להפסיד. מצד שני, זה הכדורגל ואנחנו כקבוצה עושים הכל כדי לנצח, לפעמים זה הולך קצת פחות טוב. כמו שלנו זה קרה בפתיחת הפלייאוף".
 
מה השינוי שלדעתך דרוש כדי שנחזור למסלול הניצחונות?
"אנחנו צריכים להישאר ממוקדים בכל משחק. אין צורך בהרבה שינויים. צריכים לעשות את אלה שיחזירו אותנו למסלול הניצחונות. אנחנו בדיוק אותה קבוצה שלא הפסידה במשך 12 משחקים והציגה משחק יפה לקהל שלנו עם לא מעט שערים ואותה קבוצה שהחזירה את החיוך לפנים של האוהדים. נכון שבשלושת המשחקים האחרונים לא הצגנו את אותה יכולת ובתקופה הזאת לא הכל הלך חלק, אבל אנחנו עושים הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות".
 
המשחק בראשון הוא חשוב מאוד במאבק על אירופה
"אין משחק שהוא לא חשוב. אנחנו נעבוד קשה, נמשיך להיות ביחד, יש לנו חדר הלבשה מצוין. חייבים להיות ממוקדים לאורך כל המשחק ולהימנע מטעויות קטנות שמכריעות לעיתים משחקים. נתניה קבוצה מצוינת ומצפה לנו קרב לא פשוט. אני מאמין שביחד עם הקהל שלנו נדע לצאת עם שלוש הנקודות".
 
אותו קהל שיצא מאוד מאוכזב מהמשחק מול חדרה.
"אנחנו מאוכזבים לא פחות. הדרך היחידה להחזיר את החיוך לקהל שלנו הוא להשיג ניצחון ואנחנו נעבוד קשה על מנת לעשות את זה במשחק הקרוב מול מכבי נתניה. אנחנו צריכים את הקהל אתנו, יחד, עד לסיום העונה כדי להחזיר את הקבוצה לאירופה".