יש גביע לילדים א'
EN threads facebook youtube instagram tiktok
יש גביע לילדים א'
מאת: יצחק הברמן , |  שני , 06/05/2019

יש גביע לילדים א'

מכבי "מיכאל" חיפה הביסו את מכבי תל אביב 2:5 וזכו הערב (שני) בגביע המדינה. כל הכבוד לילדים ןלמאמןו . צילומים: ג'ו הירש האתר הרשמי

 
צחי נהרדע, כבר בעונתו הראשונה כמאמן ראשי בקבוצת ילדים א' הצטרף הערב (שני) לשורה ארוכה של מאמנים במחלקת הנוער שזכו להניף את גביע המדינה.
קבוצת מכבי "מיכאל" חיפה , במשחק יוצא מהכלל, בעיקר במחצית הראשונה, מוטטה את הגנת מכבי "שלמה" תל אביב והביסה אותה ללא תנאי בתוצאה 2:5. נהרדע וחבורתו טרם נולדו, ומדובר במשחק לבוגרים שנערך לפני 57 שנים שבו מכבי חיפה ניצחה את מכבי תל אביב 2:5 וזכתה לראשונה בגביע המדינה. התוצאה שוחזרה וכך גם המנצחים והמפסידים.
לא כך נראו פני הדברים לפני המשחק באצטדיון הלאומי ברמת גן. שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה משני המפגשים ביניהן במחוז השרון וכל אחת ניצחה פעם אחת את רעותה במשחקי חוץ. חיפה עשתה זאת בתל אביב (1:2) וה"צהובים" גמלו בניצחון כואב (1:4) לפני כחודש וחצי.
הפעם הירוק שלט ולהט. כבר בדקה ה-12 היה זה רוי חזן שהבקיע את שערו השני בסך הכול (אחד בליגה), חברו יבלו גטאצ'ו הכפיל כעבור שבע דקות ואת המחצית הנפלאה סיים ינאי דיסטנפלד בדקה ה-29 וקבע הישג אישי פנטסטי כשהצליח להבקיע בחמשת משחקי הגביע האחרונים, כולל הגמר.
תל אביב ניסתה לחזור למשחק וכבשה שער מצמק, אבל אורי עזו ש"ירד" מנערים ג' לסייע לבני גילו ביסס את הניצחון (62) לפני שהיריבה כבשה שער נוסף בתקווה לשנות את התוצאה לפני הסיום. אכן, זאת הסתיימה עם שער של דויב שר (69) ומכאן ועד לחגיגות הזכייה בגביע, כאשר הורי השחקנים ניצבים ומתרגשים ביציע, הדרך הייתה קצרה.
שלוש שנים אחרי שמכבי "מיכאל" חיפה זכתה בפעם האחרונה בגביע המדינה, הוא שב לארון הפרסים המשופע בעיר הכרמל.