גל אלברמן פרש מכדורגל
EN threads facebook youtube instagram tiktok
גל אלברמן פרש מכדורגל
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 06/06/2019

גל אלברמן פרש מכדורגל

כשדמעות מציפות את עיניו, הודיע הערב הקשר בן ה-36 על פרישה ממשחק פעיל ועל צאתו של ספר אותו כתב על חייו ככדורגלן. אלברמן רשם 29 הופעות במדים הירוקים. "שואף להמשיך לעסוק בענף". תודה!!!

קשר מכבי חיפה, גל אלברמן הודיע הערב (חמישי) בהתרגשות ובדמעות על פרישה מכדורגל. אלברמן הודה להוריו ולאשתו על כל הקריירה ואמר: "הגשמתי חלום ילדות וחייתי את החלום הזה במשך 30 שנה ועכשיו הוא נגמר. מסע שמתחיל לפני 30 שנה והסתיים בגיל 36 עם כתיבת ספר". אלברמן סיפר כי במהלך התקופה האחרונה עמל על ספר על חייו ככדורגלן שייקרא "6", כמספר החולצה איתו שיחק ברוב הקריירה שלו. הספר יוצא לאור היום. אלברמן אמר על התקופה במכבי חיפה: "מצטער שלא הצלחתי להוביל את מכבי חיפה לתארים ולמטרות, אבל אני מאוד שמח שהגעתי לשם. קיבלתי שם יחס חם".
קשר העבר יתחיל ללמוד ניהול כדורגל של אופ"א וסיפר כי הוא שואף לעסוק בניהול ואימון ולהתמקצע בענף.
אלברמן כזכור הצטרף באופן רשמי למועדון הירוק בתחילת עונת 2017/2018 ורשם בסה"כ 29 הופעות במדים הירוקים בשנתיים האחרונות. הוא החל את דרכו במכבי פתח תקווה ושיחק בשורותיה חמש שנים. בתחילת עונת 2005/6, הצטרף לטנריפה מהליגה השנייה בספרד ושיחק כחצי עונה עד ששב ארצה והצטרף לבית"ר ירושלים. ב-2008, חתם אלברמן בקבוצת בורוסיה מנשנגלדבך הגרמנית ובמשך שנתיים רשם 16 הופעות. ב-2010, שב פעם נוספת לארץ והפעם חתם במכבי ת"א. לאלברמן יש עבר גם בנבחרת ישראל, במדיה רשם 36 הופעות בינלאומיות עד לפרישתו ב-2015.